עובד בסופר

מערכת לניהול הזמנות

ניהול הזמנות בעסק הוא עניין למקצוענים. להרבה עסקים כיום יש מערכת לניהול הזמנות, אבל חלק מהמערכות האלו מסובכות ואינן יעילות.

חשוב שתהיה לך מערכת מהשורה הראשונה לניהול הזמנות ולשמירה על קשר עם הלקוחות. כך תגדיל את הכנסות העסק שלך ותחסוך מאוד בהוצאות.

חברת בייט טכנולוגיה מציעה מערכת הזמנות שמגיעה בממשק נוח וקל לכל משתמש. הגישה למערכת מתבצעת דרך האתר ודרך האפליקציה שלנו "בייט מנהלים" הנגישה למערכת של אנדרואיד ואפל.

אילו פיצ'רים יש במערכת לניהול הזמנות?

כל ההזמנות הנכנסות יוצגו במערכת מהלקוחות שביצעו הזמנה דרך האתר ב24 שעות האחרונות.  ההזמנה מוצגת עם סטטוס המציג את שלב ההזמנה עם אפשרות לסינון מידע על ההזמנה. בנוסף במערכת יש אופציה לחפש הזמנה מסוימת על שם הלקוח.

לדוגמא, לקוח מתקשר ושואל לגבי ההזמנה שלו. בקליק תוכלו למצוא אותו על ידי חיפוש השם שלו ולבדוק את ההזמנה בזמן קצר.

תיהיה לך את האפשרות להגדיר בעצמכם את שעות העסק לפי צורכי העסק שלכם. תוכלו לבחור באילו ימים ושעות העסק יהיה פתוח או סגור להזמנות. לדוגמא בחגים תוכלו להגדיר אם ההזמנות לעסק יהיו פתוחות ובאילו ימים ושעות.

אם מאיזה שהיא סיבה החלטתם לא לקבל הזמנות באותו יום, תוכלו לסגור את האופציה להזמנות בלחיצת כפתור על ידי שינוי שעות הפעילות של העסק.

ניהול המלאי קל לשימוש, מסודר לפי קטגוריות החנות עם אופציה לחיפוש שם המנה למציאה מהירה. בכל מוצר יש לכם את האופציה לסמן אם הוא קיים במלאי. קיימת האפשרות להציג מוצר מסוים רק למשלוח או לאיסוף עצמי.

למשל, יש מוצר שאתם לא חושבים שהוא מתאים למשלוחים תוכלו לסמן אותה במלאי של איסוף עצמי. המוצר יופיע רק לאנשים שבחרו באיסוף עצמי לעומת זאת מי שבחר משלוח המנה לא תוצג לו.

מערכת לניהול הזמנות של בייט טכנולוגיה
הצגת לקוחות מערכת לניהול הזמנות של בייט טכנולוגיה

כל לקוח שביצע הזמנה, המערכת תשמור את המספר שלו במאגר , גם אם הוא לא השלים את ההזמנה עד הסוף. במאגר הלקוחות של העסק יוצגו לכם הלקוחות שהזמינו עד כה מוצרים מהעסק עם מידע מפורט.

בלחיצה על לקוח במאגר יפתח לכם היסטוריית ההזמנות של הלקוח, עם גישה מלאה לכל הזמנה שבוצעה בעבר על ידו עם פרטי ההזמנה. ברשימת הלקוחות שבצעו הזמנה במערכת קיימת לכם גם האופציה לייצא את רשימת הלקוחות לדו"ח אקסל.

בקיצור, תתנו למקצוענים לבנות את מערכת ניהול ההזמנות של העסק שלכם. בייט טכנולוגיה מעסיקה מומחים מובילים בתחום הלוגיסטיקה והמחשוב, והיא תשמח להעמיד את הידע הרב שלה לשירות העסק שלך.

שתפו פוסט זה

פוסטים קשורים