shutterstock_1397204195

עמדות קיוסק להזמנה עצמית

מסעדות חדשניות מתקינות יותר ויותר עמדות קיוסק להזמנה עצמית. בעבר אם היית נכנס למסעדה, היית צריך להזמין את הארוחה ממלצר או מקופאי. הבעיה בעבור הלקוח היא שלמלצר צריך להמתין עד שיגיע לשולחן וליד הקופה קיים תור ארוך. עמדות הקיוסק בהחלט מביאות פתרון יעיל לסיטואציה הזו.

ההיתרון בעמדת קיוסק

כל קופאי עולה למסעדה כסף רב שמגביל את מספר הקופאים שניתן להעסיק ויוצר תורים ארוכים. וללקוח שממתין אין זמן.הוא עסוק בענייני עבודה ובחייו הפרטיים, ואינו מעוניין לכלות את זמנו בהמתנה למלצרים ולקופאים. הוא רוצה להזמין כאן ומיד, בכרטיס אשראי, בכלים דיגיטליים – ללא מגע יד אדם.

הלקוח מזמין את הארוחה, שעליה הוא משלם באמצעות כרטיס אשראי ללא התעסקות מתישה במזומן. הוא לא ממתין בתור ולא ממתין עד שמלצר יתפנה וישים אליו לב.

עמדות קיוסק זולות בהרבה לעסק מאשר העסקת מלצרים, מה שמאפשר התקנת עמדות מרובות במסעדה. העמדה יוצרת קיצור בתורים ונותנת חווית שירות מועדפת ועדיפה על זו של המתחרים המסורתיים.

עמדות קיוסק על מעמד ונשים מזמינות מהן

חווית משתמש קלה נוחה

עמדת הקיוסק להזמנה עצמית מציגה תפריט דיגיטלי מלא,
על גבי מסך מגע, שממנו הלקוח יכול לבחור את המנות שיזמין. המידע מצוי בקצות אצבעותיו,
והוא אינו זקוק לאינטראקציה אנושית על כל הסרבול והטעויות הכרוכות בה. הוא פשוט בוחר מה שברצונו לאכול, משלם על כך בכרטיס אשראי באופן מידי, וממתין זמן קצר עד להגעת או לאיסוף המנה. פשוט וקל – ומתקדם.

חוויית השירות החדשנית הזו מעניקה גם למסעדה שלך אווירה חדשנית ופורצת-דרך, שמושכת את הלקוח המודרני חובב-הטכנולוגיה שמחפש ריגושים וחידושים.

עמדות קיוסק על מעמד ונשים מזמינות מהן
יד של אישה המזמינה מתפריט של אחת מעמדות הקיוסק הנמצאות במסעדה

מגדילה את המכירות בעסק

עמדת ההזמנה גם מגדילה את המכירות, מאחר והלקוח "קונה במבטו" – תפריט מוגדל וצבעוני של המנות במסעדה, שגדול בהרבה מתפריט מודפס רגיל, מגרה את תאבונו של הסועד, והוא יזמין עד ל-10% יותר מנות ממה שיזמין מקופאי אנושי. תצוגה תלת-ממדית מתקדמת מאפשרת גם ללקוח לראות את המנה מכל הצדדים, להתרשם מעיצובה, ולקבל תאבון. כל אלו – מגדילים את רווחי המסעדה, בד בבד עם שיפור חווית השירות ללקוח.

כפי שצויין, רשות ההסעדה המובילות מתקינות יותר ויותר עמדות קיוסק להזמנה עצמית. בכך הן חוסכות בכוח אדם יקר ומסורבל לניהול, מספקות ללקוח חוויית שירות פורצת-דרך ואטרקטיבית, ומגדילות את מחזור המכירות שלהן. כל זאת – בטכנולוגיה זמינה ונוחה לשימוש, הן בעבור הלקוח והן בעבור המסעדה. כולם מרוויחים – ובייחוד העסק, שמציב את עצמו בחזית הקדמה והשכלול, מה שמעניק לו יתרון מהותי על פני עסקים מסורתיים יותר.

שתפו פוסט זה

פוסטים קשורים