לקוח מעיין בתפריט

תפריט דיגיטלי למסעדה שלך

תפריט דיגיטלי להזמנות השדרוג הטכנולוגי של המסעדות בבזמן האחרון. כל מי שאכל במסעדה יודע איך נראה תפריט מודפס, שבעזרתו מזמינים את המנות. לפעמים הוא כולל רק מילים כתובות ולפעמים גם תמונות של המנות, תלוי במסעדה. מעבר לזה, בכל שאלה או פירוט, צריך לשאול את המלצר.

בהזמנה טלפונית מתפריט מודפס צריך לנהל שיחה שלמה עם נציג המסעדה כדי להזמין כל מנה. בהרבה מקרים גם לברר פרטים על כל מנה,זה לוקח זמן ומסבך עניינים. אבל כך נעשה במסעדות כבר מאות שנים.

כיום, לעומת זאת, אפשר לפתח תפריט דיגיטלי להזמנה ממסעדות. הוא יכול להופיע באפליקציית הזמנות למסעדות מהטלפון החכם או בקיוסק דיגיטלי במסעדה עצמה. הסועד בוחר את המנות בתפריט בעזרת מסך מגע. באמצעות אתר להזמנות או בעמדת קיוסק שמשדרים את ההזמנה למחשב של המסעדה עצמה.

משם, ההזמנה מגיעה ישר למטבח. בלי צורך במלצרים, בלי סיכון לטעויות אנוש בהזמנה. מה שהזמנת – תקבל, ומהר.

תפריט מודפס בהשוואה לתפריט דיגיטלי

ההיתרונות של התפריט

הצגה של המנות ושל התמונות שלהן בצורה מושכת עין שתיתן ללקוחות לראות בדיוק מה הם מזמינים ותגדיל את המכירות של המסעדה. בתפריט יוצגו גם הפריטים בתוך המנה שהלקוח יוכל להסיר מרכיבים אם ירצה בכך.

למשל אם יש בתוכה אלרגנים (חומרים שעלולים לגרום לאלרגיה) מסוימים, או אם היא טבעונית או מיוחדת בכל דרך אחרת. הלקוח, שוב, רואה בדיוק במה מדובר. אין כאן הפתעות לא נעימות.

בכמה מהגרסאות החדשניות יותר של תפריט דיגיטלי להזמנות, אפליקציית ההזמנות או הקיוסק הדיגיטלי מאפשרים להגדיל את התמונות של המנות בקלות, כך שהלקוח יכול לראות כל פרט. בקיצור – חוויה ללקוח, ורווח למסעדה.

עמדת קיוסק המציגה תפריט דיגיטלי
 

איך בונים תפריט דיגיטלי

חברה שמציעה בניית אפליקציות למסעדות תציע גם, כמובן, בניית תפריט דיגיטלי להזמנות. את התפריט בונים, בין השאר, בצילום איכותי של המנות בצורה המושכת ביותר שלהן, ופירוט מושלם של המנות בתפריט בעזרת בעל המסעדה והשף שלה.

הבניה של התפריט נבנת  בצורה הפשוטה ובולטת ביותר, כך שהלקוח יכול להבין בקלות איך להשתמש בו ולהזמין בו מנות – דבר שהמסעדה מרוויחה ממנו הרבה, כמובן. כל אלו הם רק כמה מהדברים שחברה לבניית אפליקציות למסעדות יכולה להציע.

לכן, כדאי שתיצרו תפריט דיגיטלי מושלם להזמנות כבר כיום. אנחנו בבייט טכנולוגיה מציעים שירותים מצטיינים וחדשניים בתחום הזה, שמיועדים למסעדות האיכותיות ביותר ולמנות המגוונות והמפוארות ביותר.

נבנה בשבילך תפריט דיגיטלי להזמנות שיתחבר בקלות למערכות המחשב של המסעדה ויאפשר ללקוח להזמין בקלות את המנות הכי טובות שלך.

שתפו פוסט זה

פוסטים קשורים