אפליקציית הזמנות

עדיין לוקחים הזמנות טלפוניות? הגיע הזמן להתקדם
פיתוח אפליקציה לניהול הזמנות בהתאמה אישית לעסקי המזון והמסעדנות.

נסה עכשיו ללא עלות:
ידיים מחזיקות בטלפון ישן שמייצג איך הזמינו פעם
ידיים נרתעות מהטלפון הישן

עדיין מקבל הזמנות טלפונית?

אז כנראה שהעסק שלך סובל מבזבוז מיותר של כוח אדם​ וניצול לא יעיל של משאבי כוח אדם​

צמצם במשמרות ובשעות עבודה מיותרות​ – תן לעובדים להתעסק במשימות החשובות באמת.​

ללא טעויות בהזמנות ​

בזמן לחץ גם הלקוח וגם הטלפן עלולים לטעות – הדבר יגרור תסכול של הלקוח ובמקביל הפסד כספי רב ואפשרות לאובדן לקוח​

ללא שירות לא נעים ללקוח ולעסק​

הזמנות טלפוניות גם יגזלו זמן מהלקוח וגם מבית העסק, במקרים רבים
הלקוח אף יצטרך להמתין על הקו או לנסות לזרז את ביצוע ההזמנה, בנוסף
הדרך לקבל מידע אודות התפריט ארוכה ומייגעת.​

וללא אובדן הזמנות ולקוחות​

בשעות שיא הלקוח עשוי להתקל בקו תפוס במקרה של אי זמינות ייתכן שיבחר
להעביר את ההזמנה לאחד המתחרים, ואף יזמין ממנו שוב בעתיד.​

ידיים מחזיקות בטלפון ישן שמייצג איך הזמינו פעם

עדיין מקבל הזמנות טלפונית?

אז כנראה שהעסק שלך סובל מבזבוז מיותר של כוח אדם וניצול לא יעיל של משאבי כוח אדם

צמצם במשמרות ובשעות עבודה מיותרות – תן לעובדים להתעסק במשימות החשובות באמת.

ללא טעויות בהזמנות

בזמן לחץ גם הלקוח וגם הטלפן עלולים לטעות – הדבר יגרור תסכול של הלקוח ובמקביל הפסד כספי רב ואפשרות לאובדן לקוח

ללא שירות לא נעים ללקוח ולעסק

הזמנות טלפוניות גם יגזלו זמן מהלקוח וגם מבית העסק, במקרים רבים
הלקוח אף יצטרך להמתין על הקו או לנסות לזרז את ביצוע ההזמנה, בנוסף
הדרך לקבל מידע אודות התפריט ארוכה ומייגעת.

וללא אובדן הזמנות ולקוחות

בשעות שיא הלקוח עשוי להתקל בקו תפוס במקרה של אי זמינות ייתכן שיבחר
להעביר את ההזמנה לאחד המתחרים, ואף יזמין ממנו שוב בעתיד.

ידיים נרתעות מהטלפון הישן
אפליקציית הזמנות של Bulls

אל דאגה יש לנו את הפתרון המושלם בשבילך!

אפליקציית הזמנות מבית בייט טכנולוגיות

קבלו הזמנות באופן שוטף וללא צורך בכוח אדם

בדיגיטל הלקוח בעצם מבצע את ההזמנה וכל מה שנותר לבית העסק הוא לקלוט אותה ולהכין בעקבות זה אין צורך בכוח אדם טלפוני.

מהיום העובדים שלך יתעסקו רק בליבת העסק – תפעול

תוכל לפנות כוח אדם כדי שיוכלו להתעסק במה שחשוב באמת הכנות ואריזה ומגוון משימות תפעול חשובות

0 טעויות בהזמנה

בעבודה דיגיטלית – הכל שקוף ללקוח והוא מבצע את ההזמנה בעצמו, הוא מבצע את ההזמנה בנחת ובזמן הנוח לו, ומוצג לו סיכום הזמנה, הסיכוי לטעות בהזמנה במקרה זה הוא אפסי.

שירות נעים ללקוח

תן ללקוחות שלך להזמין בזמן שנוח להם, בלי לחץ על הקו, לצפות בנחת בתפריט בית העסק ולהתעניינן במנות חדשות ומבצעים.

אין אובדן הזמנות ושימור לקוחות

כדי שתיהיה זרימה אוטומטית של הזמנות ללא הגבלה ולא תיהיה זליגה של לקוחות.

אפליקציית הזמנות של Bulls

איך זה עובד?

תמונה של תיקייה לתיאור קבצים להעברה לצורך בניית התפריט באתר הזמנות.
מעבירים לנו תפריט | לוגו | תמונות של המנות
חץ המצביע על השלב הבא התהליך של הקמת אתר הזמנות
תמונה המציגה תיאור לעיצוב גרפי התהליך של יצירת תפריט לאתר הזמנות
הצוות הטכני מכין סקיצה ראשונית
חץ המצביע על השלב הבא התהליך של הקמת אתר הזמנות
תמונה של מברשת המתארת את הטאצ'ים האחרונים שעושים לאתר הזמנות
עושים את הטאצ'ים האחרונים
חץ המצביע על השלב הבא התהליך של הקמת אתר הזמנות
תמונה של כוכב המתארת את השלב הסופי של פרסום ושיווק אתר ההזמנות
מפרסמים ומשווקים!

אפליקציית הזמנות אוכל להגדלת המכירות בעסק

פרסום
הגדלת ממוצע הזמנות
הטבות ללקוח חוזר
ומערכת הודעות והתראות

אז איך מגדילים מכירות בענף המזון?

פרסום

הגדלת ממוצע הזמנות

הטבות ללקוח חוזר

קופוני הנחה

הגדלת מכירות בשעות חלשות

נכון שיש לך שעות פחות חזקות בעסק?
אז בוא נעשה עם זה משהו...
הטבה מותנית בזמן לדוגמא:
%20 הנחה למזמינים עד השעה 17:00

הגדלת ממוצע הזמנות

אז איך זה עובד?
שלב א'
בוחנים מהו ממוצע הזמנה בעסק.
שלב ב'
מגדירים במערכת את סכום המינימום ואת ההטבה.
ואז מה קורה?
ההטבה תופיע אוטומטית לכל הלקוחות שלכם בין %20 ל-%30 יעדיפו לנצל את ההטבה.

Cross Sell - מערכת להגדלת הזמנות

איך זה עובד?

בתוך כל מוצר "שותלים" מוצר נלווה שאנחנו יודעים שיענייןאת הלקוח אפשר גם עם הנחה קטנה

ואז מה קורה?

בעקבות זה הלקוח רואה את ההצעהומתעורר בו רצון להוסיף את המוצר להזמנה

איך זה עובד?

בתוך כל מוצר "שותלים" מוצר נלווה שאנחנו יודעים שיענייןאת הלקוח אפשר גם עם הנחה קטנה

ואז מה קורה?

הלקוח רואה את ההצעהומתעורר בו רצון להוסיף את המוצר להזמנה

Cross Sell - מערכת להגדלת הזמנות

אפליקציה לניהול הזמנות - הודעות פוש

הודעות פוש

איך זה עובד?

אנחנו יודעים שהיום זה יום עם הזמנות(משחק כדורגל, האח הגדול ועוד...)

ובעקבות כך הם מנצלים את ההזדמנות מבעוד מועד ומכינים מבצע ליום המיוחד

ממתינים לזמן המתאימים ביותר ואז... בום ! נכנסים למערכת ושולחים את ההודעה לכל המשתמשים

עכשיו נותר לנו לתגבר צוות תפעול ושליחים (וכמובן לא לשכוח להפקיד יום אחרי את הכסף בבנק)

מי משתמש בזה?

כל רשתות המזון המובילות בעולם!

מתי משתמשים בזה?

הודעות פוש

קופוני גירוד

רוצים לגרום ללקוחות שלהם להזמין הרבה יותר?
קופוני גירוד עם זכייה מותנית
אז איך זה עובד?
שלב א': שותלים בכל סוף הזמנה מוצר מלהיב עם עלות ייצור נמוכה
שלב ב': מגדירים תוקף מימוש | סכום מינמום למימוש | סטטיסטיקה לזכיות.
אישה מזמינה מסמארטפון ובו אפליקציית הזמנות

איך זה עובד בצד המשתמש?

שלב א': בסוף ההזמנה תקפוץ אוטומטית ללקוח תיבת גירוד מעוצבת

שלב ב': הלקוח מגרד ומתלהב מהזכייה

שלב ג': הלקוח פותח את האפליקציה וההודעה על המימוש תקפוץ לו אוטומטית

ציור של טלפון המסמל על אפליקציית הזמנות המכניסה כסף לארנק
ציור של טלפון המסמל על אפליקציית הזמנות המכניסה כסף לארנק

איך זה מגדיל את המכירות?

לאחר הזכייה, בעוד מספר ימים...

הלקוח רוצה להזמין אוכל שוב.

עכשיו הוא צריך רק להחליט מאיפה להזמין

מכיוון שכבר יש לו זכייה ביד מהמסעדה שלך בעקבות זאת הלקוח יעדיף באופן אוטומטי לממש את ההטבה ולא לפספס אותה

קצת
על
המערכת

מערכת קומבו למבצעים

לדוגמא: 2 פיצות + סלט/ פוקצ'ה ב- 99 ש"ח בלבד.

קופון הטבה למשתמשים חדשים

ניתן להגדיר אחוז הנחה / סכום הנחה עבור מספר הזמנות ראשונות לדוגמא: %10 הנחה ל-2 ההזמנות הראשונות שלך.

זיהוי הלקוח לפי מספר הטלפון שלו

מניעת טעויות – בתהליך הרישום הלקוח יקבל קוד התחברות

מערכת פוליגון – הגדרת אזורי משלוח על גבי המפה

ניתן להגדיר אזורי משלוח, דמי משלוח לכל אזור ומינימום הזמנה לכל אזור, בנוסף לכל אזור ניתן להגדיר סכום הזמנה שיבטל את דמי המשלוח.

תפריט שונה לכל סניף

יש לכם רשת ? מצויין.. ניתן לבדל תפריטים בין סניפים

אפליקציית הזמנות אוכל - הגדרת משלוח אוטומטית לסניף הרלוונטי

יש לכם כמה סניפים באותו איזור ? אין בעיה, אתם תחליטו לאן לנווט את המשלוח אוטומטית על פי הגדרה על המפה

תפריט שונה עבור משלוח/ איסוף/ ישיבה

יש לכם מוצרים שלא ניתן לשלח ? המערכת שלנו יודעת להציג פריטים שונים בהתאם לאופן ההזמנה של הלקוח. כך שנציג פריטים שונים עבור משלוח או איסוף או ישיבה במקום.

השאלות שלכם - התשובות שלנו

ניהולה השוטף של מסעדה תמיד יתעוררו בעיות שונות – המסעדה מלאה ואין מקום ללקוחות נוספים,טעויות הקלדה בהזמנה מול שולחן, טלפונים ללא מענה לעסק בגלל עומס יתר ועוד. אלו בעיות נפוצות הקיימות לפחות בכ-90% מבתי העסק בענף המסעדנות, בעיות המתלוות לאחר מכן להפסדים כספיים משמעותיים בכל יום. אנחנו יכולים לחסוך לכם את אותן בעיות בפיתרון פשוט, קל ויעיל – אפליקציית הזמנות. 

ההתעסקות שלכם עם רוב הלקוחות הופכת לוירטואלית לחלוטין והלקוחות יכולים ליהנות משירות מהיר, נוח ומפורט. בזכות פיתוח נכון וגרפיקה מקצועית, כל מה שהלקוח ירצה לדעת על כל מנה בתפריט יהיה פתוח לפניו עם כל הפרטים החיוניים, את ההזמנה הוא יוכל לבצע בקלות דרך הנייד מכל מקום ובכל זמן בו העסק פתוח.

באתר של העסק הלקוחות יוכלו ליהנות מכל המידע המלא על המסעדה והתפריט הרחב בגישה נוחה וקלה לגלישה דרך כל מחשב או מכשיר אחר. אך עם זאת, באפליקציה יש יתרונות גדולים עבור הגדלת קהל הלקוחות של העסק ועבור בעל העסק. 

 

ברגע שלקוח מוריד את האפליקציה של המסעדה או הבית קפה, יש לנו את הגישה הישירה והאישית אליו. הוא יוכל להירשם לאפליקציה וליהנות ממגוון הטבות מיוחדות לנרשמים ורק מעצם הורדת אפליקציית ההזמנות של המסעדה, להיות מעודכן בנוגע לכל מנה חדשה, הטבה חודשית, קופונים, מבצעים ועוד. הלקוח יקבל הודעות פוש ישירות אל מכשיר הנייד ונוכל לשמור איתו על קשר רציף. 

פיתחנו מערכת ניהול הזמנות ייחודית למען בעלי המסעדות לניהול שוטף ויעיל של העסק מאחורי הקלעים. בזכות האפליקציה לניהול הזמנות תוכלו להיות מעודכנים בנוגע לכל הזמנה וכל לקוח בכל רגע ובכל מקום. המערכת מקנה לכם ניהול שוטף וקל של שעות פעילות העסק, דוחות, ניהול מלאים, ניהול כל ההזמנות ומאגר הלקוחות.

כל לקוח אשר יבצע הזמנה, פרטיו ישמרו במערכת גם במידה והוא לא השלים את ההזמנה. בלחיצה על כל לקוח תיפתח מולכם היסטוריית ההזמנות שלו עם גישה מלאה לכל הזמנה. את המערכת תוכלו למצוא באפליקציה נוחה לשימוש "בייט מנהלים" או באתר שלנו.

גם אתם רוצים אפליקציית הזמנות לעסק שלכם?