מערכת הזמנות

מערכת לניהול הזמנות של בייט מגיעה בממשק נוח וקל לכל משתמש,
הגישה למערכת מתבצעת דרך האתר ודרך האפליקציה שלנו "
בייט מנהלים" הנגישה למערכת של אנדרואיד ואפל.

ניהול הזמנות נכנסות

במערכת יוצגו כל ההזמנות הנכנסות שהלקוחות ביצעו דרך האתר ב24 שעות האחרונות וסטטוס הזמנה עם אפשרות לסינון מידע על ההזמנה: תאריך הזמנה, שעת הזמנה, שם המזמין, סוג הזמנה, כתובת, טלפון המזמין, מקור ההזמנה, סטטוס.

בלחיצה על הזמנה קיימת יוצג המידע הבא על ההזמנה:

מספר הזמנה | אופן תשלום | תאריך | שם המזמין | שעה | טלפון | כתובת | המנות שהוזמנו | סכום הזמנה |  דמי | משלוח | סטטוס הזמנה

במערכת יש לכם את האופציה לחפש הזמנה מסוימת על שם הלקוח.
לדוגמא, לקוח מתקשר ושואל לגבי ההזמנה שלו.
בקליק אחד תוכלו למצוא אותו על ידי חיפוש השם שלו ולבדוק את ההזמנה בזמן קצר בלי לעקב את הלקוח יותר מידי על הקו.

ניהול שעות הפעילות של העסק

במערכת יש לכם את האופציה לשנות את שעות הפעילות לפי צורכי העסק שלכם ולבחור באילו ימים ושעות העסק יהיה פתוח או סגור להזמנות. 

לדוגמא בחגים תוכלו להגדיר אם ההזמנות לעסק יהיו פתוחות ובאילו ימים ושעות.
או אם מאיזה שהיא סיבה החלטתם לא לקבל הזמנות באותו יום תוכלו לסגור את האופציה להזמנות בלחיצת כפתור על ידי שינוי שעות הפעילות של העסק.

 

ניהול המלאי של העסק

ניהול המלאי הוא קל לשימוש, מסודר לפי קטגוריות תפריט המסעדה עם אופציה נוספת לחיפוש שם המנה למציאה מהירה יותר.
 
בכל מוצר יש לכם את האופציה לסמן אם הוא קיים במלאי עם האפשרות להציג מוצר מסויים רק למשלוח, לאיסוף עצמי או לישיבה במקום.

לדוגמא, יש מנה שאתם לא חושבים שהיא מתאימה למשלוחים תוכלו לסמן אותה במלאי של ישיבה במקום או באיסוף עצמי. והיא תופיע רק לאנשים שבחרו בישיבה או באיסוף עצמי לעומת זאת מי שבחר משלוח המנה לא תוצג לו בתפריט.

ניהול מאגר הלקוחות

כל לקוח שביצע הזמנה, המערכת תשמור את המספר שלו במאגר , גם אם הוא לא השלים את ההזמנה עד הסוף.  

במאגר הלקוחות של העסק יוצגו לכם הלקוחות שהזמינו עד כה מהעסק עם המידע המפורט: שם הלקוח, מספר טלפון, כתובת עיר ותאריך הזמנה אחרון. ההצגה מסודרת לפי עמודים. 

בלחיצה על לקוח במאגר יפתח לכם היסטוריית ההזמנות של הלקוח עם גישה מלאה לכל הזמנה שבוצעה בעבר על ידו עם פרטי ההזמנה (פיצ'ר של היסטוריית ההזמנות זמין כרגע רק באפליקציה).
במאגר הלקוחות קיימת לכם גם האופציה לייצא את רשימת הלקוחות לדו"ח אקסל.

כלים להגדלת המכירות בעסק

הודעות פוש

כלי השיווק נותן לכם את האפשרות ליצור הודעות פוש (התראות מהאפליקציה). 

לדוגמא, אם יש מבצע חדש שאתם רוצים לפרסם, או מנה חדשה שנכנסה לתפריט תוכלו להתריע ללקוחות שלכם על כך, ההתראה תתפוס את תשומת הלב של הלקוחות ובכך המכירות של העסק יגדלו.

קופונים

תוכלו ליצור קופונים המעניקים ללקוח הטבה. 

בקופון הנחה כללי תוכלו להגדיר: 
1. שם המבצע
2.סוג ההנחה (אחוז הנחה, סכום הנחה)
3. סכום מינימלי למבצע (הסכום שהלקוח יצטרך להגיע אליו כדי לקבל את ההטבה שמגיעה לו.
4. הפעלה וכיבוי הקופון בלחיצת כפתור. 
5. הגדרת זמן לסיום הטבה של הקופון.

בקופון למשתמשים חדשים תוכלו להגדיר: 
1.סכום ההנחה
2. סוג ההנחה(אחוז הנחה, סכום הנחה)
3. סכום מינימלי למבצע (הסכום שהלקוח יצטרך להגיע אליו כדי לקבל את ההטבה שמגיעה לו.
4. מספר פעמים למימוש.
5. הפעלה וכיבוי הקופון בלחיצת כפתור.

דוחות

תוכלו להציג את דוחות ההזמנות או הפריטים על פי תאריכים ופרמטרים שאתם תבחרו עם האופציה לייצא הכל לאקסל.

בדוח הזמנות יוצג לכם את החישוב של העסקאות שבוצעו באשראי והעסקאות שבוצעו במזומן.
וכמה עסקאות בוצעו בסה"כ.

בנוסף לזה יוצג לכם הרשימה המפורטת של הלקוחות שביצעו עסקאות, בפירוט תוכלו לראות: 
1. מס' ההזמנה
2. תאריך ההזמנה
3. שם הלקוח 
4. אמצעי תשלום

בדוח פריטים תוכלו לראות אילו מנות הוזמנו יותר בטווח התאריכים שבחרתם, בפירוט תוכלו לראות: 
1. קטגוריה
2. פריט
3. כמות 
4. סכום

מעוניין במערכת אולטימטיבית לעסק שלך?

נשמח לראות אותך בין לקוחותינו!