הסיפור שלנו התחיל איפשהו בשנת 2014, לראשונה נחשפתי לפלטפורמות הדיגיטליות החדשניות שהציעו רשתות המזון הגדולות. תוך כדי השימוש בטכנולוגיה, התחלתי להבין את הערך הרב שיש בשילוב טכנולוגיה בענף המזון.
בעקבות כך התחלתי להבין כמה זה באמת משפר את מערך התפעול. ובנוסף לכך כמה זה באמת מגדיל את ההכנסות לרשת.כמו כן, הבנתי שזה ערך עצום שמייצר עבורם יתרון אסטרטגי משמעותי על פני העסקים הקטנים הפועלים בענף.
חלפה לה שנה שבה אני כל הזמן חושב – אם רק היה אפשר להנגיש את זה גם לעסקים הקטנים…
למרות שבהתחלה חשבתי שזה בכלל בלתי אפשרי ליישום… ואז חברתי לשותפי עמית.
זה התחיל בשיחה קצרה והבנו שזה אולי קצת מאתגר אבל בהחלט אפשרי.
ב-2016 כבר השקנו מוצר ראשוני והתחלנו פיילוט טכנולוגי.
למדנו רבות, תקנו, שדרגנו, וגם המשכנו לפיילוט מסחרי. מטרת הפיילוט הייתה לבחון בעיקר את הערך שיקבל בית העסק כתוצאה משימוש בפתרון שלנו.