nordwood-themes-yyMJNPgQ-X8-unsplash

בעל מסעדה? הנה כמה יתרונות שימוש בכלים דיגיטליים

אם אתה בעל מסעדה אתה לבטח מעוניין שכל המערכות בעסק יתנהלו בסדר מופתי, שהעבודה תהיה שוטפת וללא עיכובים. כדי להגיע למצב שבו כל הלקוחות מרוצים יש לוודא שהצוותים התפעוליים הן במטבח והן בשירות הלקוחות מבצעים את עבודתם על פי הנהלים שנקבעו ועל פי הסדר וכך המזמינים יהיו שבעי רצון ממהירות ההגשה ומטיב המזון. כדי להגיע לכך כדאי להיעזר באופציה העכשווית של כלים דיגיטליים אשר מסייעים מאד לקידום התהליכים הללו בתוך המסעדה.

הצעד הראשון בדרך להצלחה הוא פנייה אל מומחה בתחום בניית אתרים לעסקים אשר מתמקצע בתחום המסעדנות והקמעונאות. בהתאם לסוג הפעילות בכל מסעדה, הוא מקבל מהנהלת המסעדה את התפריט המוצע ללקוחות ואת הצילומים של כל אחת מהמנות הללו ובהתאם לכך הוא בונה אתר שמכיל את המידע כולו שהוא נוח להתמצאות, גם כאשר הלקוח מבצע את ההזמנה בנינוחות מהמחשב הביתי וגם באופן רספונסיבי אם הוא מבצע אותה מהטלפון הסלולרי. מוסיפים את העלויות ואת כל ההערות הרלוונטיות והאתר פעיל ואפשר לקבל באמצעות אתר דיגיטלי זה את כל ההזמנות.

הזמנות באמצעות כלים דיגיטליים

בעבר הלקוחות ביצעו את ההזמנות באמצעות שיחות טלפוניות. בגלל שיטה זו היו לא אחת טעויות בעת אספקת המנות, כיוון שנציג המסעדה לא הבין באופן ברור את כוונתו של הלקוח ולכן הוכנה מנה שגויה. מצב זה יצר חוסר נעימות ולעיתים אך חלוקי דעות בין המזמין לבין המסעדה.

כדי למנוע זאת משתמשים היום בשלל כלים דיגיטליים. הלקוח פותח את האפליקציה, הוא נחשף לכל המנות המוצעות בתפריט, כמו מנות ראשונות, מנות עיקריות, תוספות וקינוחים. בכל קטגוריה הוא מסמן את הפריטים שהוא מעוניין להזמין ובכמות הנדרשת. הלקוח עובר שוב ושוב על ההזמנה שהקליד ולאחר מכן מעביר אותה לביצוע ומשלם את העלות.

הכנה של המשלוח במסעדה

מרגע קבלת ההזמנה באמצעות כלים דיגיטליים, הטבחים מכינים את כל המנות על פי הדרישה. אין להם התלבטויות, כיוון שהכול מסומן באופן מדויק ולכן הם מכינים ודואגים שהמשלוח ייצא ללקוח תוך פרק זמן קצר.

אפליקציה זו מתאימה גם למסעדות שיש בהם עמדת קיוסק חיצונית. כך נוח ללקוחות להקליד בעמדה את ההזמנה שלהם, לשלם ולאחר פרק זמן קצר להגיע לדלפק ההגשה ולקבל את ההזמנה המוכנה. כלים דיגיטליים בקטגוריה זו חוסכים בכוח אדם, יוצרים עבודה מדויקת וממוקדת, שירות נוח מאד הן עבור הלקוחות והן עבור עובדי המסעדה.

הגברת המכירות במסעדה

השירות הטכנולוגי החדש והמתוחכם של אפליקציה זו, הוא חלק מהמאמץ של המסעדה לתגבר את המכירות בדרכים שונות, כדי לשפר את הרווחיות של העסק. מעבר לכל נושא קבלת ההזמנות בדרך נוחה וחדשנית, שולחים באמצעותה גם מבצעים והטבות ייחודיות ללקוחות חוזרים, ללקוחות שמזמינים בשעות מסוימות וכך מוסיפים עוד ועוד הזמנות לאורך כל היום.

שתפו פוסט זה

פוסטים קשורים