bar-gf8f082790_1280

כל מה שרציתם לדעת על עמדות הזמנה למסעדה

אם אתם לאחרונה מרגישים שהתורים בבית העסק שלכם הולכים ומתגברים, ואנשים נאלצים לנטוש את התור כי אין להם כוחות להמתין להזמנה ולקבלת האוכל, אתם לא טועים. קהל הצרכנים הוא קהל חסר סבלנות. ואנחנו נמצאים בעידן שבו הכל 'כאן ועכשיו' הוא הפתרון הטוב ביותר. זאת בדיוק הסיבה שהחדשנות והטכנולוגיה הצליחו לשדרג את עולם המסעדנות ולהביא אל פתח בית העסק שלכם את עמדות ההזמנה הטכנולוגיות והמהירות. גם אתם יכולים להכנס אל עולם חדש של מסעדנות, ומיד גם תבינו איך.

מהי עמדת הזמנה דיגיטלית?

אם התחלתם לראות טאבלטים במקום תפריטי נייר או פלסטיק, מהר מאד כשתגיעו בהמשך תראו גם עמדות הזמנה דיגיטליות.

עמדות זו למעשה גם מראה ללקוחות את התפריט, וגם מאפשרת הזמנה ותשלום במקום ללא המתנה בתור. כאשר התפריט מוצג בגדול על המסך הצבעוני שגם מושך את העין, וגם נוח פונקציונלית לשימוש בו.

כך במקום המתנה אל נותני השירות במסעדה, ועד לתשלום, כולם יכולים פשוט לגשת אל עמדות ההזמנה ולבצע הזמנות מהירות.

עמדת הזמנה מהירה פותרת את נושא האפקטיביות של כוח האדם, מאפשרת יותר זמן למנהל המקום לתת לצוות אופציות לטיפול במשימות אחרות ומעבירה עובדים שעבדו בקופה למשימות משמעותיות יותר.

כך אפשר להגדיל את רווחי העסק, להעניק ללקוחות חוויה איכותית וחדשנית ולפנות את הצוות למשימות יותר חשובות.

עמדת הזמנה חדשנית למסעדה – גם אתם יכולים

עמדות הזמנה טכנולוגיות למסעדה חוסכות בתקציב עבור כוח אדם נוסף, מזרזות את התורים במסעדה כאשר לקוחות לא נוטשים את התור בשל יאוש, אין לכם הוצאות נוספות עבור תשלום מיסים וימי חג, ולמעשה מדובר בעובד שאף פעם לא עושה טעויות או מתעייף.

יחד עם זאת, כן יש לקחת בחשבון שעליכם להעביר את העובדים הקיימים הדרכה על הטכנולוגיה על מנת שאלו יוכלו לסייע ללקוחות להבין כיצד המערכת עובדת. ומדובר במערכת מאד פשוטה וחדשנית.

יתרונות עמדת הזמנה מהירה

עמדות ההזמנה הן פתרון טכנולוגי אדיר עבור מגוון של לקוחות וקהלים כאשר הממשק הוא נוח וידידותי עבור כל לקוח ולקוח. זוהי אינטרקציה מהירה, קלילה, שבזכותה הלקוחות מרגישים שהמקום אליו הגיעו משקיע בהם ברמה הטכנולוגית על מנת להקל עליהם.

לבית העסק, העמדה מאפשר שירות מהיר, משתלם, נוח ותורמת לקיצור התורים וגם לרווחת העובדים שלא צריכים להתמודד עם לקוחות חסרי סבלנות בגלל תורים ארוכים שאינם זזים. כך שבעצם, כולם מרוויחים. גם הלקוחות, וגם בתי העסקים.

למי מתאימות עמדות ההזמנה הדיגיטליות?

עמדות אלו מתאימות לכל עסק המוכר מוצרים ובעיקר, לעסקים בענף המסעדנות אשר מעוניינים להפחית את עומס התורים ולהגדיל את המכירות במקום. לרוב, בתי העסק הם מסוג בתי קפה, מסעדות גדולות או קטנת, פיצריות, דוכני משקאות ואוכל, קפיטריות, גלידריות, סופר, חנויות מזון קטנות או גדולות ועוד

בתקופה בה הכל נגיש, זמין ומהיר גם הקהל מבקש אינטרקציה מהירה יותר והתקדמות טכנולוגית וחדשנית. הסיבה לכך היא כי הלקוחות אוהבים ומעדיפים להיות בשליטה מלאה על כל תהליך הקניה בין אם מדובר במוצרי מזון ובין אם לא.

לקוחות המגיעים אל מסעדות, מגיעים רעבים ומעדיפים להזמין כמה שיותר מהר, ולחזור לענייניהם. עמדת הזמנה למסעדה תספק את השירות החדשני המתאים ללקוחות, ותמתג את העסק כחדשני הדואג ללקוחותיו למהירות ואפקטיביות, וגם לצוות העובדים שלו בהפחתת העומס.

רכישה של עמדת הזמנה למסעדה מאפשרת לכם להציב אותה בכל מקום בעסק שיראה לכם נוח ונגיש ללקוחות. השירות מגיע עם תמיכה מלאה, הדרכה, וליווי מקצועי מהרגע הראשון.

שתפו פוסט זה

פוסטים קשורים