bar-gf8f082790_1280

כך בניית אתרים למסעדות מובילה להצלחה שיווקית

בתקופה כה מפותחת טכנולוגית, בה אנו לא זוכרים כבר כיצד ניתן לחיות חיים שגרתיים ונורמליים ללא הדיגיטל, ישנם עדיין אלפי עסקים בארץ ללא אתר אינטרנט. בדיוק בשביל זה אנחנו כאן, בכדי להסביר לכם בעלי המסעדות, כיצד בניית אתר למסעדה הפך לכלי שיווקי מצליח בשוק שאסור לוותר עליו. 

הצעד הראשון בדיגיטל

כל בעל עסק בעידן הנוכחי יודע, בעיקר לאחר תקופת קורונה בה למדנו זאת על בשרנו, כי ללא אמצעים דיגיטליים בעסק, אחוזי ההצלחה יפחתו משמעותית באופן אוטומטי. כאשר זה נוגע בענף המסעדנות והמזון, הדבר אף נהפך לחשוב וקריטי הרבה יותר, זאת מכיוון שהקהל הישראלי הורגל בשנים האחרונות לשירות עד הבית בכל הקשור באוכל, אפילו קניות מהסופר. 

אם אתם עדיין לא עשיתם את הצעד הראשון, זה אף פעם לא מאוחר וההמלצה שלנו, היא שפשוט תקפצו למים של עולם הדיגיטל כמה שיותר מהר בכל זמן ותתחילו קודם כל, מבניית אתר למסעדה. הנתונים מציגים כי 33% מהמסעדות יסגרו כבר בשנה הראשונה בה הן פועלות, 50% ייסגרו לאחר שנתיים בערך, ו80% לא שורדות יותר מחמש שנים בשוק. אבל אנחנו מאמינים שעם הידע הנכון והכלים המקצועיים, בעלי מסעדות יוכלו לנצח את הסטטיסטיקה הזו בקלות.

3 טיפים שאתם חייבים להכיר 

  1. הלקוחות רוצים להכיר את העסק – אם בעבר הייתם עוצרים במסעדה רנדומלית בדרך מטיול בצפון, קונים סנדוויץ' בבית הקפה הקרוב ביותר, הולכים לשבת עם חברים בבר מקומי, היום אלו דברים שכבר לא יקרו לעיתים תכופות כמו בעבר. ולא כי אנחנו לא רוצים שתהנו, אלא כי הצורך של אנשים בימינו להכיר את העסק בו הם הולכים לשבת או אף להזמין אוכל, גובר עם הזמן וזאת בגלל החיבור שהלקוח רוצה להרגיש כחלק מהחוויה שלה הוא מצפה.

ואין דרך טובה יותר מלעשות זאת בקלות, על ידי בניית אתר למסעדה, שם תוכלו להציף את קהלי היעד שלכם בכל המידע והתוכן הרלוונטי והמושך ביותר, שהלקוח ירגיש כי הוא מכיר את סיפורו הייחודי של העסק לעומק וכך בקלות יוכל להמליץ עליו. נצלו את אתר המסעדה עבור תוכן שיגע בלקוחות שלכם, ויעורר אצלם לא רק רעב מטורף, אלא גם חיבור למקום. 

  1. תמונות, תמונות והרבה תמונות – זה הסוד הקטן שלנו אליכם, לא תאמינו כמה לקוחות אוהבים תמונות של שטח העסק, אזורי הישיבה, מנות בתפריט, צוות העובדים ועוד. כיום הכלי שעובד הכי חזק בענף המסעדנות, הוא הוויזואליות שיוצרים ללקוח, כך שגם כאשר הוא מזמין משלוח הוא יכיר את חווית המסעדה והתמונות יעזרו לו גם בעת הזמנת מקום במסעדה. 

חשוב שתשמרו על תמונות באיכות הגבוהה ביותר, כך תוכלו לשמור על נראות מגרה ומושכת הרבה יותר, ותוסיפו לאתר אלמנט עיצובי משמעותי. בניית אתרים למסעדות חייבת להיעשות עם דגש על התמונות, זהו כלי יותר חשוב אף מהתוכן, התמונות שוות הרבה יותר מכל מילה נוספת והן מייצגות את המסעדה באופן אותנטי לחלוטין. 

  1. התאמת העיצוב למיתוג – בשביל שהלקוחות יזכרו אתכם ויוכלו למצוא אתכם בקלות לאחר מכן באינטרנט, חשוב שתדעו כיצד להטמיע בצורה נכונה את המיתוג העסקי לתוך עיצוב האתר ובכלל. כבר בשלב הראשון שימו דגש על מיתוג מנצח, הכוונה היא למיתוג ייחודי, חדשני, כזה שימשוך את הלקוחות ויגרום להם להתעניין במה עומד מאחורי המותג (המסעדה). 

הצבעים בהם תשתמשו לעיצוב האתר, צריכים להיות תואמים ללוגו העסק ונראות המסעדה עצמה. עליכם ליצור חוויה ייחודית ועקבית ללקוח או למשתמש, זה מוכח כי לקוחות זוכרים כך את המסעדות בהם אכלו הרבה יותר טוב ולחיוב כמובן. כך שעיצוב המסעדה, אכן משליך גם על עיצוב האתר, דבר נוסף שיש לחשוב עליו כבר מראש. 

 

בשביל להיות עסק מצליח, אתם חייבים לשדר הצלחה. גולשים שירצו למצוא מסעדה חלבית לאכול בה לדוגמא, לא יוכלו להגיע אליכם אם לא יהיה לכם אתר אינטרנט. תארו לכם כמה לקוחות פספסתם רק בחודשים האחרונים בגלל הנתון הזה. לבנות אתר זה לא מספיק, אתם צריכים לדעת לבחור בחברה שמכירה את השוק עם ניסיון עשיר, שתעשה זאת עבורכם באופן המקצועי ביותר.

רוצים לקדם את העסק שלכם עם אתר אינטרנט מצליח ושיווקי? צרו איתנו קשר ונחזור אליכם עוד היום. 

שתפו פוסט זה

פוסטים קשורים