מסעדה מלאה

המסעדות נפתחות – איך להכין את המסעדה שלך לחזרה לשגרה

אחרי שנה של הסגרים שבעקבותם בתי עסק רבים נאלצו לסגור את העסק או להשאיר את העסק בתנאים של איסוף עצמי או משלוחים. המסעדות נפתחות רשמית לאפשרות ישיבה במקום ולבילוי. ועכשיו עולה השאלה "איך להכין את המסעדה לחזרה לשגרה בצל הקורונה?"

אז איך תוכל להכין את המסעדה שלך לחזרה לשגרה?

בעקבות הקורונה השימוש בטכנולוגיה עלה דרסטית כדי למנוע מגע ולשמור על מרחק בין אנשים למניעת הדבקות בנגיף. הרבה מסעדות וחנויות בנו חנות אינטרנטית כדי להמשיך את המכירות למרות ההגבלות שנוצרו בעקבות הקורונה. וגם לאחר שההגבלות יורדות ויותר בתי עסק נפתחים עדין צריך להשתמש באמצעים כדי למנוע הדבקה ולהמשיך את המכירות בעסק.

ביצוע הזמנה שהמזעדות נפתחות בתקופת הקורונה
מסעדות נפתחות בתקופת הקורונה

עמדת קיוסק

עמדת קיוסק להזמנה עצמית משמשת כפתרון מעולה לשמירת מרחק ומניעת מגע כמה שאפשר. במקום שהלקוח יגש לקופאי או שהמלצר יגיע לקחת את ההזמנה. הלקוח ניגש לעמדה ומבצע את ההזמנה בעצמו.
שהלקוח מבצע את ההזמנה בעצמו זה חוסך זמן ומוריד את הסיכוי להדבקה מיותרת בבית העסק.
העמדה גם חוסכת בזמן ומונעת תורים ארוכים מה שמוביל לאובדן של לקוחות בבית העסק.
יתרון נוסף של העמדה הוא חיסכון בכסף, תוכלו לחסוך בהוצאות של גיוס עובדים חדשים ותשלום של משכורות רבות עם עמדת הקיוסק.

עמדת קיוסק כפתרון למסעדה

אתר הזמנות

גם לאחר שהמסעדות יפתחו, אתר הזמנות הוא כלי הכרחי לכל עסק. לקוחות רבים עדין יזמינו מהבית וחשוב להנגיש ללקוח חווית הזמנה נוחה ומהירה. בנוסף לביצוע משלוחים דרך האתר הלקוח יכול גם להזמין איסוף עצמי או ישיבה במקום מה שעוזר לצמצם במגע בין צוות המסעדה והלקוחות ומונע הדבקות של הנגיף.
ובעידן של ימינו ובהתקדמות הטכנולוגית מומלץ שלכל עסק יהיה אתר. שיש אתר אתה חוסף את העסק שלך להרבה יותר אנשים והלקוח הפוטנציאלי לא חייב להגיע לבית העסק כדי לבצע קניה של המוצר שלך.

אתר הזמנות ואפליקציית הזמנות של מסעדת אסיתייקו

אפליקציית הזמנות

אפליקציית הזמנות מתבססת על אותם תכונות כמו אתר ההזמנות. ההבדל היחיד הוא שהאפליקציה קיימת בחנויות האפליקציות "גוגל פליי" ו"אפל סטור" והלקוח יכול לבצע הזמנה לבית העסק שלך בלחיצה אחת על המסך שלו. אפליקציית הזמנות היא דרך מעולה לשמור על רצף הזמנות עם לקוחות קימיים. תוכלו לתת ללקוחות קופונים והנחות מה שיגרום ללקוח לחזור ולהזמין שוב מכם. פעולה זו תגדיל את המכירות בעסק ותשמור על מאגר הלקוחות שלכם גדול מתמיד. בנוסף לשמירת לקוחות קימיים תוכלו להגיע ללקוחות חדשים ולהנגיש להם חווית הזמנה נוחה וקלה.

בנוסף לפתרונות הטכנולוגיים חשוב גם להקפיד ש המסעדות נפתחות על ההנחיות, שמירה על מרחק, מסיכות וג'ל ניקוי במקום נגיש לכל לקוח ועובד.

איפה תוכל להשיג את הפתרונות הטכנולוגיים?

בחברת בייט טכנולוגיה תוכל לרכוש את הפתרונות הטכנולוגיים במינימום זמן כדי להנגיש את המסעדה שלך לפתיחה בצל תקופת הקורונה. וכמובן גם תוכל להגדיל את המכירות ולחשוף את העסק ללקוחות חדשים.
הפתרונות שהכי משתלמים לעסק שלך. ההיתרון הנוסף של חברת בייט טכנולוגיה שהיא לא לוקחת עמלות על מכירות לעומת חברות אחרות שמציעות גם אתרי הזמנות ופתרונות דיגיטליים נוספים אבל לוקחות רווח על כל הזמנה שלקוח מבצע במסעדה שלך. בבייט דואגים שאתה תרוויח יותר תוך שמירה על מיתוג העסק שלך.

שתפו פוסט זה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב print
שיתוף ב email

פוסטים קשורים

לקוחה מתלוננת

איך להתמודד עם לקוחות בררנים

"אני יכול לקבל את ההמבורגר שלי בלי עגבניות עם אקסטרה מיונז, גבינה ללא גלוטן ותוודא שזה לא נוגע בשום בוטנים על הדרך". אם יצא לך

מסעדה

העתיד של המסעדות

מגפת הקורונה גרמה לטלטלה למסעדות בתפניות בלתי צפויות. להכריח את כל המסעדות בעולם לסגור את המסעדה באופן זמני או להרגיל את המסעדה לאיסוף עצמי ומשלוחים