עמדות קיוסק על מעמד ונשים מזמינות מהן

5 היתרונות לעמדת קיוסק במסעדה

זה ברור שהתאוצה של עמדות הקיוסק רק הולכות וגדלות עם הזמן והרבה עסקים מענף המזון רוכשים את העמדות לבית העסק שלהם. גלו מה הם 5 ההיתרונות של עמדת קיוסק במסעדה!

1. הגדלת המכירות

אחד ההיתרונות הגדולים של עמדת הקיוסק הן ההשפעה של העמדה על ההכנסות של המסעדה.

במקום להסתמך על צוות המסעדה שיזכור להציע ללקוחות מבצעים או קומבינציות להגדלת המכירות עמדת הקיוסק יכולה לעשות את זה בשבילך. בעמדה יש אפשרות להציע מבצעים בזמן שהלקוח בונה את ההזמנה שלו. לדוגמא: להציע 2 פריטים במחיר של פריט 1, להוסיף תוספות בתשלום למנה, לשדרג את המנה שהוא מעוניין בה ועוד!

במקרה של מקדונלדס מצאו שברשת הלקוח שילם דולר אחד יותר בכל הזמנה שבוצעה באמצעות עמדת קיוסק כתוצאה מכך ההכנסות גדלו ב30% יותר. בנוסף לכך הם גם מצאו ש20% מהלקוחות שלא הוסיפו משקה לארוחה שלהם בהזמנה רגילה, הוסיפו את המשקה בהזמנה שבוצעה דרך עמדת הקיוסק. וזה תוספת מעולה של כסף לכיס שלך.

2. חיסכון בזמן

ההיתרון הידוע של עמדת הקיוסק הוא הפחתה של זמן בביצוע ההזמנה.

בוא נודה בזה, לקוח רעב שונא לחכות בתורים ארוכים כדי לבצע את ההזמנה שלו. במיוחד בתקופת הקורונה שהלקוח יכול להרגיש חרד לעמוד בתורים ארוכים עם אנשים. למעשה במחקר שביצע "Tillster" נמצא שאם התור בקופה הוא באורך של 5 אנשים לפחות, 75% מהאנשים יעדיפו להזמין דרך עמדת קיוסק. ואם התור לקופה באורך של 10 אנשים 91% אנשים אמרו שיעדיפו להזמין מעמדת קיוסק.

עמדת קיוסק עוזרת לחסוך את הזמן בתהליך ההזמנה. הלקוח בונה את ההזמנה שלו ומשלם עליה בזמן שהיא כבר נשלחת למטבח. והכל בכמה לחיצות פשוטות על המסך. לאחר מכן הלקוח יכול לפנות את המקום שלו בתור ולחכות במקום אחר במסעדה במקום לחכות ליד הקופה.

למרות שאולי זה לא נראה כקיצור רב בזמן לקיחת ההזמנה הנתונים של  Appetize מראים שעם עמדת קיוסק במסעדה זמן ההזמנה מתקצר ב40%.

חיסכון בזמן בהיתרונות בעמדת קיוסק

3. שיפור דיוק ההזמנה

כשהלקוח שלך מבצע את ההזמנה בעצמו באמצעות העמדה מספר הטעויות בהזמנה יורדת דרסטית. עמדת קיוסק עם תפריט ויזואלי הוא בעל ערך רב המפחית תקשורת לא נכונה בין הלקוח לקופאי או המלצר. הזמנה דרך צוות המסעדה בדרך כלל מובילה לטעויות עקב חוסר הבנה, רעש בסביבה או שכחון. ברגע שהלקוח מזמין מתפריט ויזואלי כל המנות מוצגות לעיניו והבחירה וההזמנה מבוצעת על ידו. פעולה זו מונעת את הויכוח הידוע של "זה לא מה שהזמנתי".

שיש דיוק בלקיחת ההזמנה צוות המסעדה שלך לא יבזבז זמן או משאבים על הכנת מנה לא רלוונטית. בנוסף לא תצטרך להתמודד עם לקוחות זועמים או ביקורות רעות באינטרנט. עם עמדת קיוסק במסעדה שלך אתה יכול להשאיר את הטעויות בעבר.

דיוק בהזמנה בתקופת הקורונה הוא חשוב מאוד מכיוון שהאינטרקציה עם הלקוח שלך היא נמוכה מהרגיל. מכיוון שמסעדות לא יכולות בתקופה הזו לספק ללקוחות את החוויה של האכילה במסעדה. לקיחת הזמנה נכונה ללא טעויות ניהיה גורם חשוב ביותר בנתינת שירות מעולה ללקוח.

שיפור דיור ההזמנה בהיתרונות בעמדת קיוסק

4. חיסכון בהוצאות המסעדה

עמדת קיוסק להזמנה עצמית פותרת את הבעיה של הפרודקטיביות של צוות המסעדה. היא נותנת יותר זמן למנהל להפנות את הצוות למשימות אחרות כדי לשפר את יעילות הצוות. כעת אפשר להעביר את העובדים שהיו בקופה ולקחו הזמנות למשימות אחרות. שהם יוכלו לעזור להגדיל את מכירות העסק ולספק ללקוח חווית הזמנה. פעולה זו מעולה במיוחד בתקופה של הקורונה כי כך תוכלו להפנות את הצוות גם לעבודות ניקיון לשמירת ההיגיינה ומניעת הדבקויות במסעדה.

לא רק שהעמדה משפרת את הפרודקטיביות של העובדים שלך היא גם חוסכת לך בכסף. למרות שקיוסקים בהזמנה עצמית אינם יכולים ואינם צריכים להחליף את כל הצוות במסעדה שלך. אבל עם העמדה בהחלט תוכל להוריד את מספר העובדים בזמנים לחוצים במסעדה. ולמסעדות הפועלות באופן מצומצם בעקבות המגפה חיסכון בכסף של עובד אחד או שניים יכול לסייע לשמור על ההוצאות במסעדה כדי להחזיק את הראש מעל המים בתקופה הקשה של הקורונה.

חיסכון בהוצאות המסעדה בהיתרונות בעמדות קיוסק

5. שמירה על בריאות צוות המסעדה והלקוחות שלך

ההיתרון הכי אפקטיבי של עמדת הקיוסק בעקבות מגפת הקורונה הוא צמצום אינטרקאציה בין הצוות ללקוחות. היתרון זה מונע הדבקויות. לפי הנתונים של משרד הבריאות הקורונה מדבקת עם אנשים נמצאים קרוב אחד לשני פחות מ2 מטר לזמן מסויים. זה אומר שאם לקוח מזמין ישירות מהקופאי או מהמלצר שמגיע לקחת הזמנה מהשולחן הסיכוי להידבקות עולה. עמדת קיוסק להזמנה עצמית מביאה פתרון מעולה לבעיה הזו.

העמדה נותנת את האפשרות ללקוח לבצע את ההזמנה ולשלם עליה לבדו. שהלקוח מזמין מהעמדה יש מינימום אינטראקציה עם צוות המסעדה. זה לא משנה אם העמדה שלך ממוקמת בכניסה של המסעדה או ליד שולחן בתוך המסעדה. היא נותנת את האפשרות ללקוח לבצע את ההזמנה ולשלוח אותה ישירות למטבח בלי התערבות של צוות המסעדה.

לקיחת הזמנה מלקוחות המסעדה בתקופת הקורונה

לסיכום,
היתרונות לעמדת קיוסק להזמנה עצמית במסעדה שלך הם רבים.היא משפרתאת חווית ההזמנה חוסכת בכסף ובזמן וכמובן שומרת על הבריאות. בזכות חברת בייט טכנולוגיה עמדת קיוסק נגישה מאוד גם לעסקים יותר קטנים. חברת בייט טכנולוגיה מספקת פתרונות טכנולוגיים לענף המזון ואחד מהפתרונות שלהם היא עמדת קיוסק. אם חשבת איפה תוכל להשיג עמדה להזמנה עצמית. תוכל לפנות לחברת בייט טכנולוגיה ולהשיג לך עמדה למסעדה שלך במינימום זמן ועלויות!

להצעת מחיר לעמדת קיוסק – לחץ כאן

שתפו פוסט זה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב print
שיתוף ב email

פוסטים קשורים

לקוחה מתלוננת

איך להתמודד עם לקוחות בררנים

"אני יכול לקבל את ההמבורגר שלי בלי עגבניות עם אקסטרה מיונז, גבינה ללא גלוטן ותוודא שזה לא נוגע בשום בוטנים על הדרך". אם יצא לך

מסעדה

העתיד של המסעדות

מגפת הקורונה גרמה לטלטלה למסעדות בתפניות בלתי צפויות. להכריח את כל המסעדות בעולם לסגור את המסעדה באופן זמני או להרגיל את המסעדה לאיסוף עצמי ומשלוחים