לקוחות מסתכלים באתר

איך לגרום ללקוחות להזמין בתדירות גבוהה יותר

כיום, הרווחים של המסעדות קטנים מתמיד. מגפת הקורונה והמדיניות הממשלתית שסביבה, מונעות ממסעדות להיפתח בצורה מלאה, מה שמביא להפסדים. הרשתות הגדולות משווקות את עצמן באגרסיביות רבה, מה שמביא בעקבות זאת, להפסדי המסעדה העצמאית. הרבה מאוד מסעדות סובלות מקשיים מהסיבות האלו. ואז עולה לך השאלה , איך לגרום ללקוחות שלי להזמין בתדירות גבוהה יותר?

הפתרונות שיעזרו לעסק שלך להרוויח יותר

פתרון אחד הוא להגדיל את התדירות שבה הלקוחות מזמינים ממך. הפתרון הוא כלים דיגיטלים. ללקוח של היום יש מעט זמן וכוח להתעסק בתפריטים מודפסים או לנהל שיחות טלפון ארוכות עם נציגי המסעדה בכל הזמנה. הוא רגיל להשיג מה שהוא רוצה, בכל תחום באופן מהיר ודיגיטלי, דרך אפליקציה ייעודית.

כאן, אפליקציית הזמנות למסעדות יכולה לעזור מאוד בהגדלת תדירות ההזמנות.

שליח מחזיק משלוחים של לקוח שהזמין בתדירות גבוהה יותר

לא רק שאפליקציה למסעדות עושה חיים קלים. היא גם גורמת ללקוחת להזמין יותר, מכיוון שפרטי התשלום נשמרים ושמירה זו הופכת את ההזמנה לקלה יותר. הפונקציה הזו באפליקציות מקטינה גם את הזמן שהלקוח מקדיש למחשבה על המחיר.


כל התהליך מהיר מאוד ואינו מצריך התעסקות עם מזומן או אפילו הקלדה של פרטי אשראי. לכן, כשהלקוח רעב, הוא פשוט יזמין את הארוחה הבאה שלו בלחיצת כפתור. כך גם באתר הזמנות ממסעדות, שממלא את אותו התפקיד, רק בדפדפן האינטרנט במקום בטלפון החכם.

לקוח שמזמין בתדירות גבוהה מאפליקציית הזמנות

השאלה היא איך לגרום ללקוח להזמין דווקא ממך ולא מעוד אלפי מסעדות מתחרות אחרות. לכולן יש אפליקציות הזמנות משלהן. הפתרון הוא בניית אפליקציה למסעדות שמיועדת לך. כלי זה מה נותן ערך מוסף ומגדיל את הסיכוי שהלקוח ייזכר בך ובאוכל המצוין שלך כשהוא מסתכל במגירת האפליקציות של הטלפון החכם שלו.

אותו הדבר נכון גם לגבי אתר הזמנות למסעדות – שהלקוח יכול לשמור באתרים המועדפים של דפדפן האינטרנט שלו. לכן, כלים דיגיטליים יכולים לעזור לך להגדיל את התדירות שבה הלקוחות מזמינים ממך, וגם למצב (למקם) אותך במקום מצוין בתחרות מול מסעדות אחרות.

בשביל להגדיל את ההזמנות לעסק שלך חשוב שללקוח יהיה קל ונוח להזמין מהמסעדה שלך. וזה פתרון שאפליקציית הזמנות נותנת לך. שיש לך ממשק קל ונוח ללקוחות שלך הם יחזרו לבצע הזמנות נוספות. והמסעדה שלך תיהיה עם יתרון מהמתחרים שלה. וכך תוכל לגרום ללקוחות שלך להזמין בתדירות גבוהה יותר.

שתפו פוסט זה

פוסטים קשורים