priscilla-du-preez-W3SEyZODn8U-unsplash

איך להגדיל מכירות של עסק בתחום המזון בזמן קצר?

יותר ויותר אנשים מתחילים להבין, כי הפלטפורמה הנוחה והמהירה ביותר להזמנת אוכל, היא דרך אפליקציות ואתרים. מה שהפך גם עם השנים ליתרון עצום עבור בעלי עסקים בתחום המזון, מכיוון שהפלטפורמה הדיגיטלית הזו הפכה גם למקום מצוין עבור הגדלת מכירות בעסק. רוצים לדעת איך? כל מה שאתם חייבים לדעת, כאן במאמר שלפניכם.

מערכת דיגיטלית להגדלת מכירות 

אם בעבר על מנת שהלקוחות שלכם יקנו יותר או יחזרו ליהנות במסעדה שלכם שוב, הייתם צריכים לחייך כל היום ולחזור עם העובדים בכל יום מחדש על שיטות מכירה, ובכן היום זהו דבר מיושן ולא הכרחי. לא תאמינו כמה כסף וזמן תוכלו לחסוך באמצעות מערכת דיגיטלית, שתנהל עבורכם את כל העסק, מרגע הכנת המנה ועד לבית הלקוח. 

התחרות בשוק היא עצומה, בתקופת הקורונה זה היה ניכר בעיקר בקרב העסקים אשר נשארו מאחור ללא אפליקציה או מערכת הזמנות. אך כעת, בעלי העסקים הבינו את השיטה המנצחת ואם אתם לא תוודאו כי יש בידכם את מערכת ההזמנות המהירה והטובה ביותר, הלקוח הרעב כבר יעבור לאפליקציה הבאה. לאחר שבחרתם בחברה המתמחה בפיתוח אפליקציות ואתרים עבור ענף המזון, תוכלו מעתה לנהל את כל ההזמנות בעסק שלכם ולהיות בשליטה מלאה על כל לקוח והזמנה נכנסת.

איך זה קורה? ובכן, כל לקוח אשר נכנס לאפליקציה או לאתר שלכם ומבצע הזמנה אפילו פעם אחת, פרטיו נשמרים במערכת ולכם יש את האופציה לפנק אותו בהטבות, קופונים ולשלוח לו פופ אפים על מבצעים מיוחדים. אנחנו בספק שהלקוח אשר הזמין בעבר מהמסעדה שלכם וקיבל שירות ואוכל נהדר, לא ירצה לחזור וליהנות מקופון הנחה עבור ההזמנה הבאה. 

מלצרית מגישה הזמנה

התחזית הקרובה: גשם של מכירות 

זאת אולי ההשקעה הכי טובה שתעשו כל חייכם, כי בזכות האפליקציה או האתר שפתחתם עבור המסעדה, אתם הולכים להרוויח המון לקוחות חדשים וגם כאלו שיחזרו ויזמינו שוב. כאשר לקוח רעב מחפש מאין להזמין, הדבר הראשון שהוא יעשה זה להיכנס לאינטרנט ולחפש אתכם או את המתחרים שלכם. אם הלקוח לא ימצא אתכם ברחבי האינטרנט, מבחינתו אתם סגורים או אף לא קיימים, ככה העולם היום עובד. 

בעזרת המערכת הדיגיטלית, כל בעל עסק באופן עצמאי יוכל לבחור את ההטבות והקופונים אשר הוא רוצה להציע ללקוחותיו ובאותה מידה גם להחליט באיזה שלב להציע ללקוחות בתהליך ההזמנה, להוסיף עוד פריט או להגדיל מוצר. הלקוחות שלכם מחפשים הנאה ועניין במהלך ההזמנה, ככל שהאפליקציה תהיה יותר חוויתית ופשוטה לשימוש, כך הלקוח ירצה לחזור ולהזמין שוב וימליץ עליה גם לחבריו הרעבים. 

אלו חלק מן האפשרויות במערכת ההזמנות הדיגיטלית, עבור הגדלת מכירות בעסק:

הטבה ללקוחות – הטבה ייחודית אותה אתם יוצרים עבור הלקוחות שלכם. לדוגמא, אם המערכת זיהתה כי לקוח הזמין יותר משלוש פעמים, הוא יקבל אל מכשיר הנייד שלו הטבה ייחודית של 10% על מוצר.

קוד קופון – יש לכם אפשרות לשלוח קוד קופון ללקוחות קבועים אשר מוזנים במערכת, 

לדוגמא עבור חג מסוים או אירוע מיוחד. הקוד יקנה להם הנחה שאתם הגדרתם מראש.

בונוס הזמנה – לעודד את הלקוח במהלך ההזמנה להגדיל את המכירה, על ידי פריט נוסף אשר מוצע לו או תוספת תשלום להגדלת מוצר. 

קופון גירוד – הוספת עניין וחוויה לתהליך הזמנה, לאחר שהלקוח הגיע לשלב הסופי של ההזמנה יקפוץ לו קופון גירוד שבו הוא יוכל לזכות בפריט למימוש בהזמנה הבאה וכדומה.

 

הגדלת המכירות בעסק לא חייבת להוות תהליך קשה ומסובך, הכל נמצא כאן לפניכם בדיגיטל. כל מה שנותר לכם לעשות, זה רק להשתמש באנשי המקצועי הנכונים שיובילו אתכם למסלול הבטוח והקצר של הגדלת המכירות ויצירת רווח יוצא דופן מכך. רוצים לשמוע עוד פרטים? צרו איתנו קשר עוד היום – הצוות של "בייט טכנולוגיה" זמין עבורכם.

 

שתפו פוסט זה

פוסטים קשורים