בחירת אוכל באתר

שירות משלוחים למסעדות: בלי טעויות בהזמנות, וחסכון ענק לעסק

אפשר לומר באופן רשמי, כי שירות משלוחים הוא הפתרון המושלם לכל מסעדה בארץ והוא כאן בשביל להישאר. שירותי המשלוחים רק משתדרגים עם השנים והלקוחות וגם בעלי העסקים, נהנים מכך. ושלא תטעו, הכוח לא נמצא בידי שירותי המשלוחים, אלא בידיים שלכם עם מערכת הזמנות שתיצור עבורכם יתרון עצום בניהול העסק ובחיסכון כספי. 

למה הישראלים אוהבים להזמין לבית/למשרד? 

לפעמים נדמה כי המסעדות ובתי הקפה בארץ החלו להכיר בשירותי המשלוחים רק בתקופת הקורונה, הרי לפני כן היינו לרוב מגיעים פיזית למסעדה על מנת לשבת וליהנות משירות ואוכל נהדר. אבל אז פתאום הגיעה אלינו הקורונה, ולראשונה בחיינו היה ממש חוק ממשי שאסר עלינו להגיע אל אותה מסעדה, לשבת בה ולאכול.  

כל העסקים שלא עבדו עם מערכת הזמנות או משלוחים, החלו להפסיד כסף ולהבין כי בקצב הנוכחי מצבם רק ילך ויחמיר. לא נותרה לבעלי העסקים ברירה, אלא לקדם את העסק טכנולוגית, מה שלבסוף התגלה עבורם כהדבר הכי טוב שהם יכלו לעשות עבור העסק שלהם. זאת בצמוד לתחביב החדש שישראלים פיתחו בתקופת הקורונה והסגרים, הזמנת אוכל. 

בינינו, אנחנו יכולים להבין את הגרף שקפץ למעלה בכמות ההזמנות ברחבי הארץ, והקו הזה נשאר שם עד היום למרות שהסגרים מאחורינו ובתי העסק פתוחים לישיבה. אפשר לומר כי אנשים החלו להבין את היתרון והנוחות שבהזמנת האוכל, במקום הגעה פיזית לבית העסק. בעיקר כאשר קיימת מערכת הזמנות כל כך משוכללת ופשוטה לשימוש, שמבטיחה להם שירות משלוחים מהיר ויעיל.

שירות משלוחים למסעדות מתחיל בניהול הזמנות 

אם בעבר היינו מתקשרים להזמין פיצה, ופשוט מחכים לרעש הטוסטוס מחלון הבית בשביל לדעת שהיא הגיעה, ובכן, היום כמובן שזה כבר לא קורה. בטח שלא לפני שתתקשרו כמה פעמים לבית העסק, על מנת לנסות לבדוק היכן ההזמנה שלכם נמצאת וגם את זה הם לא יוכלו לדעת בזמן.

הימים האלו כבר מאחורינו, שירותי המשלוחים בארץ השתדרגו והשתפרו מאז בצורה יוצאת דופן. לקוחות ברחבי הארץ, כבר יודעים כי הם יכולים לנהל בקלות ובאופן עצמאי את כל תהליך ההזמנה, מהרגע בו הם בוחרים בדיוק אילו תוספות הם רוצים ועד הרגע בו הם מקבלים התראה כי ההזמנה בעוד דקה מגיעה אליהם למשרד או לפתח הבית. 

כל הטוב הזה, מגיעה אליכם במערכת הזמנות אחת וקלה לתפעול, שדואגת לבעלי העסק להיות בשליטה מלאה על כל משלוח ולהימנע מטעויות, וגם ללקוחות ליהנות משירות מהיר, יעיל ונוח (ואוכל חם וטעים כמובן!). 

לשדרג את המסעדה עם שירות משלוחים שמבוסס על מערכת הזמנות 

אנחנו מבטיחים לכם, שאתם לא רוצים להשאר מאחור בכל מה שנוגע בהזמנות ומשלוחים של המסעדה שלכם, תארו לכם כמה פשוט וקל יכול להיות הניהול של כל הזמנה אשר יוצאת מהמסעדה אל בית הלקוח, אתם כבר לא תצטרכו טלפון בעסק – כל הזמנה תתבצע באונליין דרך האתר או האפליקציה שלכם וללקוחות לא תהיה שום סיבה להתקשר אליכם, אלא אם כן הם ממש ירצו להוקיר תודה על המשלוח המהיר והאוכל הטעים (גם את זה הם יוכלו לעשות באונליין).

מערכת הזמנות מתאימה לכל בית עסק בענף המזון, ואנחנו מאמינים שכל אחד צריך שירות משלוחים, אם אתם בית קפה בוטיק, מסעדה גדולה, פיצרייה, גלידרייה, חנות מזון, דוכן אוכל ועוד. אז איך המערכת הזו הולכת לחסוך לכם אלפי שקלים? ובכן זה מה שאתם מקבלים בתוכה: 

  • ניהול הזמנה נכנסת – כל הזמנה אשר תתקבל בבית העסק, תכלול את כל הפרטים של המזמין וגם את שעת ההזמנה, אופן התשלום, סטטוס הזמנה, המנות שהוזמנו ועוד. כך תוכלו לוודא כי הלקוח קיבל את ההזמנה בזמן וכי לא נוצרה שום טעות בתהליך ההזמנה.
  • פעילות העסק – דרך המערכת תוכלו לעדכן את שעות פעילות העסק על פי הצורך, ולנהל את מלאי העסק, במידה ויש חוסר במרכיב מסוים דרך המערכת תוכלו לעדכן זאת על מנת שבעת ביצוע הזמנה המרכיב יופיע כחסר. 
  • שימור לקוחות – כל לקוח אשר מבצע הזמנה נשמר במערכת, כך תוכלו לשמור על קשר רציף עם הלקוחות שלכם ולדאוג שהם יחזרו ויזמינו שוב. זאת על ידי יצירת הודעות פוש על מבצעים מיוחדים, או קופוני הטבה עבור לקוחות העסק שאתם יכולים באופן עצמאי לנהל וליצור דרך המערכת. 

אז הגיע הזמן לנתק את הטלפון הקווי בעסק, ולהוריד לפלאפון שלכם את מערכת ההזמנות של "בייט טכנולוגיה". שלא תגידו שלא הזהרנו, דרוש פלאפון מספיק חזק לכמות ההתראות שתקבלו על הזמנות נכנסות. רוצים לשמוע עוד פרטים? צרו איתנו קשר עוד היום, כל יום ללא משלוח – הוא יום מבוזבז!

שתפו פוסט זה

פוסטים קשורים