אתר מירון

איך ליצור תפריט אונליין למסעדה שלך?

תפריט אונליין למסעדה שלך מגיע עם המון היתרונות. אבל זה לא אומר שקובץ PDF הוא הפיתרון האולטימטיבי להצגת תפריט המסעדה שלך. אם אתה מעוניין להגדיל את המכירות שלך ולחשוף את המסעדה שלך באונליין לסועדים חדשים. אתה צריך להתחשב בכמה דברים שאתה בוחר לשים את התפריט שלך באונליין.

1. השאר את תפריט הPDF בעבר

כמו שצויין במאמרים קודמים. מנועי חיפוש כמו גוגל, סורקים את האתר שלך בחיפוש אחר מילות מפתח. הסריקה תורמת בכך שברגע שלקוח מחפש מילת מפתח שמופיעה באתר שלך האתר שלך יוצג בתוצאות החיפוש תחת אותה מילה. לעומת זאת למנועי החיפוש קשה לסרוק קבצי PDF. לכן זה מאוד מומלץ שתשים תפריט הכולל טקסט באתר שלך. שלמנועי החיפוש יהיה קל לסרוק את האתר ולהציג אותו ללקוחות פוטנציאליים.

תפריט בPDF יכול להוות בעיה נוספת עם אתה משתמש בברקוד להצגת התפריט שלך. הקובץ יכול להיתקע, ולעלות באופן איטי במיוחד מה שיכול לגרום לנטישת לקוחות. לעומת זאת התפריט באונליין של בייט טכנולוגיה קיים באינטרנט ונגיש וזמין לכל סועד שירצה להציץ בתפריט או לבצע הזמנה. בלי תקיעות וטעויות מיותרות.

בנוסף לכך לוקח יותר זמן ואולי גם כסף כדי לעדכן תפריט שקיים בPDF. אם אתה רוצה להוסיף מנה או לשנות את עיצוב התפריט. לעומת זאת בתפריט באונליין השינוי בתפריט נעשה בכמה לחיצות פשוטות במינימום זמן ובלי עלויות נוספות.

אם כל החסרונות של התפריט בPDF הדרך הכי טובה לתפריט אונליין היא ליצור אותו בHTML. אם המילה נשמעת לך קצת מאיימת. זה מאוד קל לעשות זאת בעצמך באמצעות מערכת לבניית אתרים כמו "WIX" או "WORDPRESS". וכמובן שקיימת לך עוד אפשרות לקחת בונה אתרים מקצועי כמו חברת "בייט טכנולוגיה". שתיצור לך את תפריט המסעדה בעיצוב מותאם אישית.

תפריט אונליין למסעדה שלך בPDF שייך לעבר

2. הנגש את התפריט שלך בניווט קל ומהיר

בנוסף לכך שהתפריט אונליין שלך הוא כלי שיווק מצויין, זה גם דבר בערך הנותן מידע ללקוחות שלך. אתה צריך לוודא שהקריאה של התפריט שלך היא נוחה וקלה ללקוחות שלך. חשוב שהוא יהיה מותאם גם למחשב וגם לטלפון.

כשאתה בונה את תפריט המסעדה חשוב שתזכור שהלקוחות שלך לא מעוניינים לדפדף בהרבה עמודים. הם פשוט רוצים למצוא את מה שהם מחפשים. בנוסף לכך, שאתה מציג ללקוח המון אפשרויות זה יכול לגרום לתסכול וייאוש ללקוח שגורם לבלבול בבחירת המנה.

חלק מהפיכת התפריט שלך לקל ונוח לניווט זה לצמצם את הדפדוף של הלקוח בתפריט. אחת הדרכים לעשות זאת היא להוסיף למעלה שורה של קטגוריות התפריט עם מילים או אייקונים שיוכלו להוביל משתמש לקטגוריה שרלוונטית לו. אפשרות נוספת היא הקטנת ההצגה של המנות בתפריט, כלומר הורדת מנות שהם לא פופלריות וכו'..

בנוסף להגבלה של הצגת המנות וודא שהתפריט שלך נוח לקריאה. שהפונט הוא גדול ומובן, שהצבעים נעימים לעין ומתאימים למסעדה שלך וכמובן שהשפה פשוטה ולא גבוהה מידי.

כאשר אתה מבצע שינויים בגודל או במבנה של התפריט שלך. תזכור את השימוש של הלקוחות במכשירים ובדפדפנים. חשוב שתדאג להתאים את התפריט לכמה שיותר מכשירים. שההצגה של התפריט ללקוח תוצג כמו שצריך בלי תקלות. כדי לבדוק זאת נסה להיכנס לתפריט שלך מכמה מכשירים שונים ודפדפנים וראה אם יש נקודות שצריך לשפר.

הנגשת תפריט אונליין למסעדה שלך


3. שינוי התפריט לשיפור המכירות

הטיפ החשוב ביותר לתפריט אונליין למסעדה שלך הוא אופטימיזציה למכירות. אחרי הכל, אתה לא רוצה שאנשים רק יקראו את התפריט שלך אתה גם רוצה שהם יזמינו ממנו.

חלק מאופטימיזציה של התפריט אונליין שלך כלול שימוש בעקרונות בנייה חכמה של התפריט וקצת פסיכולוגיה התנהגותית כדי להשפיע על הסועדים בבחירת המנות אסטרטגיות וטקטיקות אלה יכולות לכלול:

  • הדגש פריטים בעלי שוליים גבוהים, צבעים או עיצובים שונים כדי לתפוס את עיני הקורא.
  • הגבל את הבחירה בכל קטגוריה כדי לסייע לסועדים להימנע מ"פרדוקס הבחירה ".
  • השתמש בתמחור יחסי וגרום לסועדים לחשוב שהם מקבלים עסקה על ידי הצבת מנה זולה אך רווחית לצד יקר.
  • צור התאמות בין כמה מנות לקומבינציה אחת – בדוק בהזמנות שלך אילו מנות נרכשות הכי הרבה ביחד.
  • הגדל את המכירה על ידי הוספת תוספות בתשלום במנות המסעדה.
  • הסר את סימן ה-₪ בתפריט כדי לעודד את הסועדים להזמין יותר.
  • קדם מבצעים והטבות מיוחדות המיועדות לאיסוף עצמי ומשלוחים בלבד.
שינוי תפריט אונליין למסעדה שלך

בנוסף לארגון מחדש של התפריט אונליין למסעדה שלך, תוכל גם לבצע אופטימיזציה למכירות על ידי ביצוע תהליך ההזמנה באופן חלק. עם פתרונות כמו אתר ההזמנות של בייט טכנולוגיה לקוחות יכולים לגלוש בתפריט שלך ולבצע את ההזמנה שלהם באותה פלטפורמה, כך שהם לעולם לא יצטרכו לצאת מהאתר שלך או להשתמש בפלטפורמה אחרת כדי לבצע את ההזמנה.

סוג זה של אתר הזמנות לא רק שמאפשר להפוך את האנשים שקוראים את התפריט אונליין שלך להפוך ללקוחות בפועל, אלא גם אתר ההזמנות מאפשר לך לשמור את כל הרווחים מאותם הזמנות שבוצעו באונליין.


החל מהגדלת המכירות ועד עזרה ללקוחות לגלות את המסעדה שלך. תפריט אונליין למסעדה שלך הוא בהחלט כלי שיווקי חזק מאוד לבעלי מסעדות. והכי הזה הפך לחזק עוד יותר בתקופת הקורונה. כאשר לקוחות בצעו יותר משלוחים ואיסוף עצמי ומסעדות מחפשות דרכים נוספות להגדיל את ההכנסות והתפריט אונליין מספק פיתרון אולטימטיבי לנושא הזה.


שתפו פוסט זה

פוסטים קשורים