מתכנתים בונים אתר הזמנות

אתר למסעדה: 4 טיפים לבניית אתר מנצח

בעידן הדיגיטלי של היום, מסעדה שאין לה אתר לא תוכל לשווק את עצמה ויוצרת חוסר נגישות ללקוחותיה. בניית אתר הזמנות לעסק יצור עבורכם חשיפה רחבה והגדלת מכירות אוטומטית. תנו ללקוחות שלכם למצוא אתכם בכל מקום ובכל זמן.

מה זה אתר הזמנות למסעדה?

גם לפני מגפת הקורונה השימוש באתרי מסעדות היה נחוץ ונוח במיוחד, אך לאחר תקופה ממושכת בה לא יכולנו להגיע למסעדות פיזית, מכירות של מסעדות שלא היה להן אתר ירדו בצורה דרסטית ואף לרמה של קריסה כלכלית. למדנו כי השימוש בדיגיטל הוא חובה לכל עסק ואתר הוא המוצר הבסיסי.

באתר של המסעדה שלכם יהיו את כל הפרטים הרלוונטים אודות העסק ותפריט מלא עם כל המידע על המאכלים השונים, המבצעים ופעילות העסק. דרך האתר של המסעדה הלקוחות יוכלו לבצע הזמנות מכל מקום ובקלות ובנוסף לשמור מקום במסעדה בעת הצורך מבלי להתקשר או לחכות למענה אנושי.

אנשים שירצו למצוא את המסעדה או מאכלים מסוימים יוכלו להגיע אליכם און-ליין בקלות ולהתרשם מהתפריט הרחב, כך תגדילו את מאגר הלקוחות שלכם ותכפילו את המכירות.

אתר מקצועי בעיצוב חדיש, בהתאמה אישית לעסק ושהגלישה בו תהיה מהנה ונוחה, תוכלו להשיג רק עם צוות מקצועי ועם ניסיון בתחום.

תהליך בניית אתר:

ללקוחות רעבים אין זמן לחכות שהאתר יטען ולהתמודד עם ממשקים מסובכים וסביר להניח שאחרי כמה דקות באתר שלא עובד כמו שצריך ולא נוח לשימוש הלקוחות כבר יעברו לאתר אחר, זאת אומרת מסעדה אחרת. 

בניית אתר הזמנות למסעדה הוא שלב חשוב מאוד עבור הצמיחה של העסק שלכם, לכן חשוב להעזר בשירותים של אנשי מקצועי המתמחים בתחום ויוכלו להביא אתכם לתוצאות הטובות והאיכותיות ביותר.

תחילה עליכם להעביר לבוני האתר את כל הפרטים הרלוונטים – לוגו, תפריט, תמונות ועוד. לאחר מכן בשיתוף פעולה מלא איתכם בעלי המסעדה, הצוות המקצועי מכין עבורכם סקיצה ראשונית לאתר שלכם ואחרי עיצוב גרפי והשלמות אחרונות ובתיאום מלא מולכם, האתר עולה לאוויר ומתחילים בתהליך השיווק.

לקוחות מסתכלים באתר

מה כולל אתר הזמנות למסעדה?

-גלישה מהירה ונוחה 

-זיהוי לקוח לפני מספר נייד

-תפריט בעיצוב ייחודי 

-אפשרויות ישיבה/ איסוף/ משלוח

-קופון הטבה למשתמשים חדשים/ נרשמים

-מערכת פוליגון – הגדרת אזורי משלוח

-מערכת קומבו למבצעים

– תשלום מאובטח

4 טיפים לבניית אתר למסעדות

  1. תפריט קריא ונוח – התפריט הוא החלק המשמעותי ביותר באתר. לכן, חשוב לוודא שהקריאה של התפריט תהיה ברורה ללקוחות ושהתפריט יהיה מותאם לכל מכשיר נייד ומחשב. ליצור תפריט ממוקד עם מספר קטגוריות על מנת שללקוח יהיה קל למצוא את המנות שהוא מחפש בקלות ולדאוג לעיצוב נעים.
  2. יצירת קשר – לוודא שלגולשים באתר שלכם תהיה את הנגישות ליצור איתכם קשר בכמה דרכים – שליחת הודעה, שיחת טלפון, טופס יצירת קשר ועוד. לתת ללקוחות את ההרגשה שאתם זמינים עבורם בכל זמן על מנת ליצור כמה שיותר פניות של לקוחות לעסק.
  3. אודות המסעדה – הרבה מהלקוחות החדשים שיגיעו לאתר שלכם ירצו לדעת פרטים נוספים מעבר לתפריט, לקרוא על מי שעומד מאחורי העסק, החזון, ההיסטוריה של המסעדה. זה יכול ליצור חיבור אישי יותר עבור הלקוח ולהעצים את חווית הביקור במסעדה.
  4. תמונות באיכות גבוהה – תמונות באתר הזמנות או בתפריט של המסעדה הן חשובות מאוד, התמונה היא זו שצריכה לעורר אצל הלקוח את הרעב והרצון להזמין. עדיף להמעיט כמה שיותר בכיתוב ולהשקיע בהחלט בתמונות איכותיות וברמה גבוהה. תמונות מגרות של האוכל ותמונות יפות של המסעדה על מנת להעביר לגולשים באתר את האווירה של המקום יעשו את העבודה לחלוטין.

שאלות נפוצות:

מה העלות של בניית אתר למסעדה? 

הפלטפורמה הייחודית של "בייט טכנולוגיה" נגישה ומתאימה את עצמה אישית לכל עסק קטן או גדול במטרה להביא לכם את השירות האיכותי והנוח ביותר.

מגוון שירותים לשיפור ניהול העסק והרחבת קהל הלקוחות בעזרת מערכות חדישות, תכנות מקצועי, עיצוב וגרפיקה בהתאמה אישית, הקמת תפריט, הגדרות העסק והדרכה לטווח הארוך. החל מ-389 ש"ח במחיר פיקס, בלי גביית אחוזים או עמלות.

איך אוכל לקדם את האתר של העסק שלי?

לאחר שבנינו לכם אתר למסעדה, הצעד הבא הוא קידום ושיווק נכון של האתר. על מנת שלקוחות שונים יוכלו למצוא אתכם כאשר הם מחפשים בית קפה מומלץ, פיצרייה כשרה או מסעדה בשרית בצפון וכדומה. עליכם לדאוג שיהיו לכם את הכלים השיווקיים הטובים ביותר. 

בשביל לעבוד בצורה נכונה ולהבטיח לכם את השיווק הטוב ביותר, מומלץ לפנות למומחים בתחום כמו "בייט טכנולוגיה". אנשי מקצוע עם ניסיון בדיגיטל שיעניקו לכם כלים ברמה גבוהה לשיווק אתר המסעדה שלכם.

למה לבחור ב"בייט טכנולוגיה"?

"בייט טכנולוגיה" היא חברה הפועלת משנת 2016 בישראל וארה"ב ומספקת פתרונות טכנולוגיים מתקדמים לענף המזון בלבד. עם ניסיון רב וממוקד בענף המסעדנות, הצוות המקצועי והאיכותי של "בייט" עוסק בכל מה שאתם בעלי העסק צריכים על מנת לייעל את פעילות המסעדה ולהרחיב את קהל הלקוחות – יצירת אפליקציות הזמנות, בניית אתרים במיתוג של המסעדה, הקמת מערכת הזמנות און-ליין, עמדות קיוסק להזמנה עצמית, תפריט דיגיטלי ועוד מגוון פתרונות מתקדמים שיעניקו לכם נחת וביטחון בניהולה השוטף של המסעדה.

שתפו פוסט זה

פוסטים קשורים