שליח במסכה מביא משלוח שהוזמן באפליקציה ללקוח כאשר דלת הבית פתוחה

מערכת משלוחים – הלקוחות יתחילו להזמין יותר

אחרי שכבר דאגתם לאתר איכותי וטוב עבור המסעדה שלכם ואפליקציה נוחה עבור קהל היעד, נשאר לכם רק ליהנות ממערכת משלוחים קלה לתפעול עבורכם בעלי העסק ויעילה עבור הלקוחות הרעבים שמחכים להזמנה שלהם. בזכות מערכת משלוחים עם ממשק קל אשר נבנתה על ידי צוות מומחים, תוכלו להיות בשליטה מלאה על כל ההזמנות הנכנסות ולהיות בטוחים כי הלקוח לא ישאר רעב ויהנה משירות מהיר ויעיל. 

איך מערכת המשלוחים עובדת? 

מערכת משלוחים עבור בעלי מסעדות היא יישום חשוב ביותר להתנהלות תקינה ונכונה של כל העסק, אך עם זאת גם עבור הלקוחות. המערכת מאפשרת ללקוחות לבצע הזמנה בצורה נוחה וחווייתית בדרך המהירה ביותר.

הפלטפורמה של מערכת משלוחים מספקת ממשק יעיל וקל לשימוש עם מספר תחומים ניהוליים שונים, דרכם אתם יכולים להיות בשליטה על כל מה שקורה אצלכם במסעדה בזמן אמת ומאחורי הקלעים.

כל ההזמנות אשר בוצעו במסעדה ב24 שעות האחרונות יוצגו לפניכם עם כל הפרטים הרלוונטים על כל הזמנה, בלחיצה על הזמנה תוכלו לראות את כל הפרטים של אותו לקוח ושל ההזמנה שביצע באותו יום. מערכת המשלוחים של "בייט טכנולוגיה" עוזרת לבעלי המסעדות בניהול המסעדה וכלל ההזמנות דרך מכשיר הנייד (אפל או אנדרואיד) או המחשב בכל עת. 

מי צריך מערכת משלוחים?

כל עסק בענף המסעדנות אשר עובד עם הזמנות ומשלוחים, חייב מערכת משלוחים מקצועית ומסודרת על מנת ליצור שגרת ניהול מושלמת עבור תפעול נכון להגדלת המכירות ועבור שימור לקוחות בעזרת חווית הזמנה ייחודית וקלה. לדוגמא:

-בתי קפה

-מסעדות קטנות או גדולות

-פיצריות

-גלידריות

-חנויות מזון

מרגע ההזמנה ועד קבלת המשלוח

רוב האנשים הרעבים אשר יחפשו להזמין אוכל דרך הנייד או המחשב, יזמינו מהאתר הנוח והקל ביותר לתפעול שאליו יגיעו. חשיבות הנגישות של מערכת משלוחים באתר של מסעדה היא קריטית, אם לקוח יהנה מהממשק הנוח שהמסעדה שלכם מספקת להזמנת אוכל, סיכויים גבוה שהוא יחזור ויזמין שוב מהמסעדה בהזדמנות.

ברגע שהלקוח מבצע את ההזמנה, מופיעות בפניו אפשרויות שונות לשיפור ההזמנה – מבצעים שונים, קופוני הנחה, הגדלת המוצר או תוספות נוספות לבחירה ועוד. הלקוח יכול ליהנות מתפריט נוח עם תמונות איכותיות מעוררות תיאבון לצד כל הפרטים הרלוונטים על כל מנה בתפריט. את התשלום המאובטח הלקוח יוכל לבצע במהירות וכל שנותר לו זה לחכות לאוכל שיגיע.

הממשק של מערכת המשלוחים שומר את פרטיו של כל לקוח על מנת לייעל את הזמנתו בפעם הבאה ולעדכן אותו בעזרת הודעות פוש על כל מנה חדשה, קופון הנחה או מבצע שיכול לעניין אותו.

ככה אתם בעלי המסעדה יכולים להיות בקשר אישי ורציף עם כל לקוח ולדאוג לנוחיות של הלקוחות בעת ביצוע הזמנות. המערכת חוסכת ללקוח זמן רב של המתנה טלפונית או מענה אנושי על מנת להזמין והוא יכול ליהנות מהטבות שונות רק עצם ביצוע ההזמנה ממערכת משלוחים.

4 יתרונות של מערכת משלוחים למסעדות:

  1. ייעול כוח אדם העובדים במסעדה יוכלו להתעסק בדברים החשובים ולהימנע מטעויות אשר יגרמו להפסדים כספיים. צמצום בשעות העבודה של העובדים אשר יצור חיסכון כספי משמעותי לעסק. 
  2. ניהול שוטף – בזכות מערכת המשלוחים המקצועית שפיתחנו ב"בייט טכנולוגיה", בעלי המסעדות יכולים לנהל את כל מערך ההזמנות בכל עת ובכל מקום על ידי ממשק נוח וקל לתפעול אשר משקף להם כל לקוח והזמנה בכל יום.
  3. הגדלת הרווחים – במהלך ביצוע הזמנה במערכת המשלוחים, ללקוחות יופיעו מספר אפשרויות להגדלת ההזמנה על ידי תוספות או מוצרים נלווים נוספים במחירים נוחים. ככל שהמערכת תהיה יותר קלה וחווייתית לשימוש כך יותר לקוחות יחזרו לבצע שוב הזמנות מהמסעדה שלכם. 
  4. שימור לקוחות – כל לקוח אשר יבצע הזמנה דרך האתר או האפליקציה, פרטיו ישמרו במערכת והוא יוכל ליהנות משירות יעיל יותר בהזמנה הבאה ומהטבות ומבצעים אשר ישלחו אליו באופן אוטומטי אל מכשיר הנייד. 

כדי להיות בטוחים שהלקוחות שלכם יזמינו מכם שוב או יהנו מביצוע ההזמנה דרך מערכת המשלוחים, תעבדו עם המקצועיים והמנוסים ביותר בתחום. בענף המסעדנות נהוג להגיד כי הלקוח הוא תמיד צודק, אך היום עם מגוון אפשרויות רחב לניהול המסעדה, תהיו אתם הצודקים בבחירת מערכת משלוחים נוחה ואיכותית אשר תעניק לכם ערך מוסף וכך תוכלו להבטיח אפס טעויות מול הלקוחות וניהול הזמנות שוטף.

שתפו פוסט זה

פוסטים קשורים