ביצוע הזמנה בקיוסק

הגיע הזמן לקבל הזמנות בקיוסק להזמנה עצמית!

מסעדות רבות עוברות לקיוסק להזמנה עצמית בניגוד אליהן ישנן מסעדות שהלקוחות אצלם עדיין מזמינים כמו בשנת 1990. ההזמנה מתבצעת באמצעות מלצר או מקופאי, לפי תפריט כתוב.ההזמנה גם מוכנסת למערכת ממוחשבת מיושנת..

זוהי חוויה מיושנת, מאובקת, שהלקוח החדשני לא מתלהב ולא מתרשם ממנה. הרי הוא משתמש כיום בטכנולוגיות המתקדמות בעולם כדי לעבוד, לשחק, ללמוד, ולנהל את חייו. מדוע, אם כן, שהוא יכלה את זמנו בהזמנה ממלצר או קופאי?

איך קיוסק יכול לחסוך בהוצאות העסק?

כל קופאי או מלצר עולה הרבה כסף לעסק. בימים אלו של משבר כלכלי, מסעדות רבות אינן יכולות להרשות לעצמן להחזיק כוח אדם גדול. ייעול הוא שם המשחק – והטכנולוגיה היא הכלי המועדף לייעול. את הקופאי או המלצר אפשר להחליף בעמדת קיוסק להזמנה עצמית.

מלצר לוקח הזמנה מלקוחות שמגישים לו את התפריט לאחר שסיימנו לקרוא אותו
עמדות קיוסק על מעמד ונשים מזמינות מהן

עמדות קיוסק הן העתיד בתחום ההסעדה. הלקוח פשוט בא ובוחר את המנות, ומשלם עליהן בכרטיס אשראי. פשוט כך. בקרוב ייכנסו לשימוש גם אמצעי תשלום מתקדמים אף יותר, כולל אפליקציות תשלום שונות. גם בהם – עמדת הזמנות חכמה תדע לטפל היטב.

האינטראקציה מהירה וקלילה, הלקוח מרוצה מתחושת החדשניות שהיא מספקת. מבחינת המסעדן, עמדת קיוסק מספקת שירות מהיר ומשתלם. העמדה תורמת בקיצור תורים, מניעת ויכוחים מבזבזי-זמן בין לקוח לקופאי או מלצר. כולם מרוויחים מכך, אם כן – הן המסעדן והן הלקוח.

עמדת קיוסק להזמנה עצמית על סטנד 32 המציגה תפריט בגטים על רקע שקוף

אנחנו בבייט טכנולוגיה מומחים ומנוסים בבניית עמדות קיוסק עבור מסעדות – הטכנולוגיה של העתיד!אנו גאים לפתח ולבנות עבורך את פתרון ההזמנה וההסעדה החדשני והמתקדם, שתפור באופן מושלם לצורכי המסעדה שלך.

הכול תוך שימוש בכלים הטכנולוגיים המתקדמים בעולם, שמאפשרים לפתח עמדת קיוסק שידהים את הלקוחות וייעל את עבודת המסעדה שלך.בקיצור, הגיע הזמן להתקדם למאה ה-21 ולשדרג לעמדת קיוסק להזמנה עצמית – העתיד כבר כאן, הסעדה דיגיטלית משוכללת וחדישה, תוך הזמנה מתפריט דיגיטלי מרהיב וקל לשימוש.

הכול – משוכלל, מושך, ומשתלם מאוד מהבחינה הכלכלית והטכנולוגית לעסק וללקוחותיו כאחד.

שתפו פוסט זה

פוסטים קשורים