בעל עסק בחולצה מכופתרת כחולה יושב ורואה איך להגדיל הכנסות באמצעות אפליקציית הזמנות ומשווה ברשומות שלו על קליפבורד

איך להגדיל הכנסות באמצעות אפליקציית הזמנות

גם בלי נזקי מגפת הקורונה, מסעדות קטנות מתחרות ברשתות הגדולות, שמציעות מותגים מובילים במחירים נמוכים.בימינו, הלקוח חשוף לפרסום אגרסיבי בכל כלי התקשורת שהוא משתמש בהם. יש כמה דרכים להגדיל הכנסות, רובן קשות ודורשות מאמץ גדול של המסעדה.

הדרך להגדיל הכנסות לעסק

אחת הדרכים לעשות את זה היא באמצעות אפליקציית הזמנות למסעדות. אפליקציה למסעדות נותנת ללקוח להזמין את הארוחה שהוא רוצה ישירות מהמסעדה. ההזמנה מתבצעת בקלות ובנוחות של הטלפון החכם וישר מהבית. הסועד יכול להזמין בדיוק מה שהוא רוצה בלי צורך לבזבז זמן יקר בשיחות טלפון מול עובדי המסעדה וכמובן בלי להגיע למסעדה בעצמו. כמה לחיצות על מסך המגע – והארוחה נשלחת לסועד.

למסעדה שיש לה אפליקציית הזמנות יש יתרון ברור בתחרות מול מסעדות שאין להן אפליקציות כאלו. היא גם מציבה את עצמה באותה השורה כמו הרשתות הגדולות, שכולן השקיעו בבניית אפליקציה למסעדות.

איך אפליקציית הזמנות תעזור להגדיל הכנסות לעסק שלך

בנוסף לקלות השימוש, האפליקציה כשהיא מפותחת בידי חברה שמתמחה בבניית אפליקציות למסעדות. היא יכולה גם לעורר את התיאבון של הלקוח ושל הסועד ולהגדיל את הרכישות שלהם.

שהלקוח שלך מבצע רכישה בכרטיס אשראי בלחיצה אחת הרצון לקנות עוד גדל. מוצגת רשימה צבעונית ומסודרת היטב של המנות במסעדה מה שגורם לרצות להזמין יותר.

אפשר גם ליצור באפליקציה למסעדות כלי שעוזר להגדיל את המכירות במסעדה. כך שבכל הזמנה, תוצג באפליקציה הצעה למוצרים משלימים בתוספת תשלום לרכישה גדולה יותר.

זוג מלצרים בודקים בטאבלט איך להגדיל הכנסות של עסק באמצעות אפליקציית הזמנות

לסיכום

במילים אחרות, כדאי למסעדה להשקיע עוד היום בבניית אפליקציה למסעדות. הפיתוח עולה לא מעט כסף, אבל ההשקעה מחזירה את עצמה. בתוך זמן קצר בגלל שאפליקציית ההזמנות מגדילה מאוד מהר את ההכנסות של המסעדה.

במיוחד כיום, כשהלקוחות והסועדים מעדיפים להזמין משלוחים – או מוגבלים להזמנת משלוחים – לאפליקציה כזו יש יתרון ברור על דרכים מסורתיות להזמנת ארוחות ממסעדות, כמו למשל הזמנה טלפונית. יש כיום הרבה חברות בשוק שמתמחות בבניית אפליקציות למסעדות מסוגים שונים.

כדאי לבחור בחברה מובילה – כמו בייט טכנולוגיה – שתיתן למסעדה שלך מקסימום רווח במינימום עלות ותשים אותך במקום מצוין מבחינת שירות ואטרקטיביות ללקוחות ולסועדים.

אם אתה מעוניין להגדיל הכנסות אפליקציית הזמנות בהחלט יכולה להיות הפתרון בשבילך!

שתפו פוסט זה

פוסטים קשורים