כותב תפריט

טעויות נפוצות ב כתיבת תפריט למסעדה

אם חשבת ליצור תפריט מסעדה טוב שמוכר ומחזק את תדמית המסעדה חשוב שתימנע מטעויות נפוצות של כתיבת תפריט למסעדה שהרבה מסעדנים אחרים עושים. אם אתה מוצא את הטעויות האילו קיימות אצלך בתפריט זה הזמן לשנות משהו..

1. כתיבת תיאורים מורכבים

גם אם אתה חושב שהתיאורים האילו הם יצירתיים. תיאורי מנות המלאים במילים גבוהות לא יעזרו לך להגדיל את המכירות. כשאתה כותב תוכן לקהל הרחב רמת הקריאה אמורה להיות ברמה שתלמיד בכיתה ח' יבין אותה. תיאורי המנות חייבות להיות ברורות ופשוטות לקריאה קלה. המטרה היא להקל על הלקוחות שלך לבחור את ההזמנה.

2. לא להתאים את התפריט לנייד

כשאתה גולש בתפריט באינטרנט יש דברים שהם די מתסכלים כמו הניסיון לקרוא טקסטים ארוכים מידי שהם לא מותאמים לאורך המסך. או לעשות זום לטקסט מאוד קטן שהותאם בבירור רק למחשב. היום התפריט שלך חייב להיות מותאם לנידיים לניווט קל ומהיר.

זה גם צעד חכם מאוד ליצור אתר הזמנות שרספונסיבי לנייד. באמצעות האתר הלקוחות שלך יוכלו לבצע הזמנה ישירות מהנייד שלהם בכמה הקשות מסך פשוטות. פעולה זה בהחלט תגדיל את המכירות במסעדה שלך.


3. שימוש במילים שליליות

שרוף, שומני או מתקתק אילו שמות תואר שבהחלט יכולים להראות לך בסדר כמסעדן שיש לו ידע בשומניים בריאים(כמו אבוקדו למשל) אך עדיף להשאיר אותם מחוץ לתיאורי המנות של המסעדה שלך. ארוחה במסעדה שלך תמיד צריכה להיות חוויה חיובית ואתה לא רוצה שהסועדים שלך ירגישו רע שהם מתכבדים בחתיכת עוגה אחרי ארוחת הערב שהזמינו.

4. הוספת סימני מטבע

לפי מומחי התמחור, שימוש בסימני מטבע בתפריט שלך (ש"ח או דולר) זה לא אחד גדול. התפקיד שלך הוא לעשות כל מה שאתה יכול כדי לתת ללקוח חוויה מצויינת. אחד הדברים שכלולים זה לא להזכיר ללקוח שלך את הסכומים שהם כדי לאכול במסעדה שלך.

כתיבת תפריט למסעדה הימנעות מטעויות

כתיבת תפריט למסעדה הוא בהחלט צעד שצריך לעשות עם הרבה מחשבה ולא "על הדרך". במאמר "איך לכתוב תפריט מסעדה שיגדיל את המכירות" רשמנו לך טיפים להכוונה יותר מדויקת.

במידה ואתה רוצה ליצור אתר הזמנות למסעדה שלך, חברת בייט טכנולוגיה מתמחה בפתרונות טכנולוגיים אילו. אם אתה מעוניין לקבל הצעת מחיר – לחץ כאן


שתפו פוסט זה

פוסטים קשורים