לקוחה מתלוננת

איך להתמודד עם לקוחות בררנים

"אני יכול לקבל את ההמבורגר שלי בלי עגבניות עם אקסטרה מיונז, גבינה ללא גלוטן ותוודא שזה לא נוגע בשום בוטנים על הדרך". אם יצא לך לשמוע את ההנחיות האילו בעבר סביר להניח שכבר פגשת את הלקוח הבררן. ועם לקוחות אחרים עם אלרגיות והנחיות מיוחדות. הלקוח הבררן – אולי לא הכי קל לטפל בו, אבל יש לנו כמה טיפים שיכולים לעזור. להפיכת לקוח בררן ללקוח נאמן. ישנם 4 דרכים להתמודד עם לקוחות בררנים.

4 דרכים להתמודדות עם הלקוח הבררן

1. הדגשת אלרגיות נפוצות

אירוח לקוחות עם אלרגיות למזון מסוימות בהחלט יכול להיות מצב מלחיץ. קיימות דרגות שונות של אלרגיות אצל הלקוח שיכולות לגרום לתופעות לוואי מסוכנות. מסעדנים רבים יכולים להרגיש שחיי הלקוחות בידיים שלהם.

עם הזמן אלרגיות הופכות להיות נפוצות ומגוונות הרבה יותר. לכן דאג לציין את האלרגנים הנפוצים הנמצאים בכל מנה תחת שם הפריט בתפריט שלכם. אבל אל תחכה שהלקוחות שלך יעברו על כל התפריט. בקש מהמלצרים שלך לזהות ולציין בפני הלקוחות האלרגים את המנות שעלולות לגרום לתגובה אלרגית.

הנה כמה טיפים שיעזרו לך עם הלקוחות האלרגיים:

דבר על זה

זה חשוב להיות בתקשורת ישירה עם הלקוחות שלך. אבל ברגע שללקוח יש אלרגיות למזונות מסויימים תקשורת ברורה ותמציתית יכולה לעשות את ההבדל.

זה מתחיל במלצרים שלך. שים לב שהצוות שלך יודע להתמודד עם אלרגיות ומודע לכל המרכיבים בכל מנה שמוגשת. העובדה שהצוות שלך מציין את המרכיבים האלרגנים בהזמנה של הלקוח למטבח. היא דרך נהדרת להזהיר את עובדי המטבח בבירור לגבי המצב. חשוב שאתה תוודא שכולם נמצאים באותו דף הלקוח ולייעל את התקשורת של הצוות עם הלקוחות שלך.

יש מסעדות שלוקחים את התקשורת עם הלקוחות שלב הבא ומספקים השפעה חיובית ומתמשכת על האורחים. לדוגמא כאשר מנהל המסעדה מגיע לשולחן כדי להיות מודע לאלרגיה, זה תמיד מוערך. כשהם מביאים רשימה של מנות אלטרנטיביות בחיוך, זה מעודד את האורחים לחזור.

איך להתמודד עם לקוחות בררנים תקשורת חשובה בין המלצר ללקוח.

תהיה ברור

הדבר הכי גרוע לאדם עם אלרגיות היא ההרגשה שהוא לא יכול לאכול בשום מקום בעיר. שאתה יוצר את התפריט שלך וודא שהוא משקף את המנות שלך. ציין בבירור באילו פריטים יש מרכיבים העלולים לגרום לתגובה אלרגית. שקול להוסיף מידע על מרכיבים לתפריט האינטרנטי שלך, כך שלקוחות פוטנציאליים יוכלו לעשות את המחקר שלהם ולהיות בטוחים שהם יוכלו להזמין משהו שעומד במגבלות התזונה שלהם.

הסתגל

האוכל שלך מדהים. החזון נהדר, המרכיבים טריים והטעמים נועזים.

כשאתה מספק אפשרויות חלופיות ללקוחות שלך אל תקריב את איכות התפריט שעבדת עליו קשה. הבא למנות החלופיות את אותה איכות. צור כמה אפשרויות ללא אגוזים, גלוטן, פירות ים ואלרגנים נפוצים אחרים. אם הם לא בתפריט שלך, שמור אותם והוצא אותם בתשוקה בפעם הבאה שסועד מגלה אלרגיה למזון סמעדה שלך.

2. בצע שינויים נוספים

עבדת קשה כדי ליצור את התפריט שלך, והצוות שלך מתגאה בכך שהוא מכיר את האפשרויות של כל פריט. אך כמסעדן, האחריות העיקרית שלך היא ללקוח – כך שאם אתה מבחין בבקשות נוספות לשינוי במנות שלך, ייתכן שהגיע הזמן לשקול לשנות את התפריט כך שיתאים יותר לאורחים שלך.

3. שתף את בחירות השף

אם אתה לא יכול להביס אותם, הצטרף אליהם. תפתח את העיניים, האוזניים ואת הבטן לבחירות הבררניות שחוזרות על עצמם מצד הסועדים והבא אותם למטבח המסעדה.

כאשר הלקוחות שלך מבינים מדוע אתה בוחר מרכיבים מסוימים על פני אחרים. הלקוחות יבינו כיצד כל מרכיב במנה עובד יחד כדי ליצור את האיחוד הטוב ביותר של כל הטעמים המביא למנה מנצחת.

אך לפני שתתחיל, שאל את הלקוחות הבררנים שלך לגבי מגבלות התזונה שלהם והחל אותם על האוכל שאתה מכין. הראה להם כיצד להנות מהמאכלים הפופולריים ביותר של המסעדה שלך, במגבלות הדיאטות הקפדניות שלהם.

שף מסביר את בחירת המרכיבים במנה ללקוחות במסעדה.

4. הצג את המנות המיוחדות שלך

האם המסעדה שלך מציעה פריטים מיוחדים עבור סועדים הסובלים מלקטוז? האם אתם מציעים גם אפשרויות צמחוניות וטבעוניות? השתמש בסמלים בתפריט שלך כדי לעזור להם למצוא את המנות שמתאימות להם.

הוסיפו אימוג'י עלים לפסטות הקישואים, סלט עשבי התיבול וגלידת השוקולד-טבעוני. צרף שלט ללא חלב ליד הפריטים שלקוחות הסובלים מלקטוז שלך יאהבו, או מדבקה ללא גלוטן על סלט אטריות הכוסמת שלך.

סמלים אלה יקלו על הלקוחות שלך לזהות במהירות את המזון שהם יכולים לאכול. ככל שהלקוחות מצליחים להזמין את האוכל שלהם מהר יותר, כך אתה מקבל מהר יותר לקוח מרוצה שבטוח יחזור לאכול שוב במסעדה שלך.

נצח בכל הקרבות והתמודד עם לקוחות בררנים על ידי הצגת המרכיבים של כל מנה בתפריט. למד את אותם לקוחות למה המרכיבים הספציפיים האילו נבחרו למנה המסויימת שהם רוצים להזמין. בזכות הפעולות האילו יהיו פחות התקלויות לא נעימות במסעדה שלך עם הלקוחות ואתה תוכל לנשום לרווחה.

שתפו פוסט זה

פוסטים קשורים