הזמנת אוכל

5 היתרונות לתפריט אונליין למסעדה

ההיתרונות לתפריט אונליין למסעדה רבים אך זה לא הדבר הראשון שעולה לבעלי מסעדות וחבל שכך.

לא לפני הרבה זמן, רוב האנשים היו מחליטים איפה לאכול על ידי בדיקת התפריט שמונחת בכניסת המסעדה או שהם קיבלו המלצה מחבר קרוב על מסעדה טובה. אבל היום המקום הראשון שהסועד הרעב יחפש בו מסעדה זה באינטרנט.

כשהסועד מחליט איפה הוא רוצה לאכול. הוא רוצה שתיהיה לו את האפשרות לבדוק את תפריט המסעדה ולראות למה יש להם לצפות מהמסעדה שלך לפני שהם מגיעים אליה. למעשה סקר שנערך ב"TouchBistro" על אופן הבחירה שהסועד בוחר היכן לאכול. מצא כי 94% מהסועדים בודקים את תפריט המסעדה באינטרנט לפני שהם מזמינים את הארוחה.

והתפריט באונליין גדל במיוחד בעקבות מגפת הקורונה. במקום לטייל בחוץ ולדפדף בתפריט שלך מחוץ למסעדה. הסועדים לא רוצים לקחת סיכון בעקבות המגפה והם מעדיפים לעבור על התפריט שלך באונליין.

תפריט באונליין זה לא היתרון רק בשביל הסועדים שלך, זה גם כלי שיווקי חשוב למסעדה שלך. לא רק שסועדים חדשים יוכלו לגלות את המסעדה שלך בקלות ובמהירות דרך האינטרנט. התפריט גם יכול לגרום לבאזז סביב המסעדה שלך. למרבה הצער, לפרסם את תפריט המסעדה בקובץ PDF באינטרנט זה לא מספיק כדי שהסועדים יוכלו למצוא אותו בקלות. אם אתה באמת רוצה להשיג את המיטב מתפריט המסעדה שלך באונליין. יש כמה דברים חשובים שכדי לך לקחת לתשומת לבך…

היתרונות לתפריט אונליין למסעדה שלך

ההיתרונות לתפריט אונליין למסעדה שלך

עד עכשיו כנראה שאתה מבין את החשיבות של אתר למסעדה שלך. אבל אם אין באתר את התפריט שלך אתה יכול לפספס הזדמנויות עסקיות רבות. גלה את היתרונות לתפריט אונליין למסעדה שלך.

1. עזור לסועדים למצוא ולבחור את המסעדה שלך

לפני מגפת הקורונה, סועדים היו מוצאים מסעדות חדשות בזמן שהם טיילו בחוץ. אבל בעקבות המגפה הסועדים מעבירים יותר זמן בתוך הבית. והמקום הכי טוב שהם יכולים למצוא את המסעדה שלך זה באינטרנט.

אם למסעדה שלך יש אתר, זה מקל על הסועדים לגלות את המסעדה ישירות בחיפוש המהיר של גוגל. וברגע שהם מצאו את האתר של המסעדה שלך הם מגיעים לתפריט שלך וזה נותן להם את האפשרות להשוות את התפריט שלך לתפריט של המתחרים שלך ולעשות השוואה בין המנות והמחירים. עם מידע שזמין להם בהישג יד יותר קל להם לבחור באיזה מסעדה הם יבחרו לאכול בה או לבצע הזמנה ממנה.

2. קבע ציפיות

בנוסף לזה שהתפריט המקוון עוזר לסועדים לבחור במסעדה שלך, זה גם מאפשר להם לדעת למה לצפות כשהם מגיעים. למעלה 77% מהאנשים מבקרים באתר המסעדה לפני שהם מגיעים אליה או מבצעים ממנה הזמנה.

זכרו, לא כולם אוהבים הפתעות וסועדים רבים רוצים לדעת אם המסעדה שלך שווה את הזמן והכסף שלהם.
למשל אם במסעדה שלך אין מנות טבעוניות התפריט באונליין יכול לחסוך לסועדים הטבעוניים את הטיול המיותר למסעדה שלך. וזה חוסך לך את הביקורות הרעות שנגרמות בעקבות ציפיות לעומת מציאות.


3. הפוך את התפריט שלך לניתן לחיפוש

אתה לא צריך להיות מומחה לקידום אורגני כדי לדעת שמנועי החיפוש כמו גוגל אוהבים להציג את האתרים הרלוונטים לפי מילות המפתח שהגולש חיפש. כשאתה מוסיף את התפריט שלך לאונליין מנועי החיפוש יכולות לעבור על הטקסט שבאתר שלך ולמצוא מילות מפתח חשובות. מילות המפתח האילו יכולות לעזור כאשר מישהו מחפש את המילה במנועי החיפוש האתר שלך יופיע תחת המילה שהגולש חיפש.

לדוגמא, אם התפריט שלך כולל סושי גוגל ימצא את המילה באתר שלך ויציע את האתר שלך לגולש שחיפש התחבירים הכוללים בהם את המילה "סושי". וככה תוכל להגיע לסועדים חדשים דרך האינטרנט.


4. שווק את ההצעות במסעדה שלך

אמנם התפריט באונליין דואג לפרסם את מנות המסעדה שלך בעצמו. אבל יש לך הזמנות שיווקית מדהימה בנוסף לכך. תפריט אונליין זו הזדמנות מעולה לשחק עם ההצגה של מנות המסעדה והמבצעים השווים שיש לך להציע לסועדים. לדוגמא, להשתמש בתיאורים מעוררי תיאבון, או להבליט מנות מסוימות בתפריט שלך יכול לייחד את התפריט שלך ולגרום להתעניינות רבה בסביבה של הסועדים.


5. הגדל את המכירות באונליין

אחת ההשלכות הגדולות של מגפת הקורונה היא שימוש רב במשלוחים ובאיסוף העצמי מהמסעדות. גם לאחר שמסעדות נפתחו וההגבלות הורדו. הרבה סועדים יעדיפו להמשיך באיסוף העצמי או במשלוחים. אם המסעדה שלך מציעה הזמנות באונליין. תפריט אונליין יכול להיות המפתח כדי להגדיל דרסטית את המכירות של המסעדה שלך. מעבר להצגת המנות בצורה מושכת ותיאור פרטני שיכול לעורר את התיאבון. תוכל גם להשתמש באסטרטגיות שונות כדי לקדם מכירות של מנות מסוימות במסעדה שלך. תוכל גם להוסיף תוספות בתשלום למנה או להוסיף אופציה להשלמה לארוחה עם שתיה וקינוח מה שבהחלט יגדיל את המכירות במסעדה שלך.

לסיכום, היתרונות לתפריט אונליין הם רבים. הם עוזרות לסועדים ולך כבעל מסעדה.
תוכל ליצור תפריט אונליין שבו הסועדים יוכלו לבצע הזמנות, איסוף עצמי ואפילו להזמנת מקום ישיבה באמצעות אתר ההזמנות של בייט טכנולוגיה.
בייט טכנולוגיה מומחים בפתרונות טכנולוגיים לענף המזון. אחד מהפתרונות הידועים שלהם זה אתר הזמנות וכמובן ללא עמלות. אם אתה מעוניין בהצעת מחיר – לחץ כאן

שתפו פוסט זה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב print
שיתוף ב email

פוסטים קשורים

לקוחה מתלוננת

איך להתמודד עם לקוחות בררנים

"אני יכול לקבל את ההמבורגר שלי בלי עגבניות עם אקסטרה מיונז, גבינה ללא גלוטן ותוודא שזה לא נוגע בשום בוטנים על הדרך". אם יצא לך

מסעדה

העתיד של המסעדות

מגפת הקורונה גרמה לטלטלה למסעדות בתפניות בלתי צפויות. להכריח את כל המסעדות בעולם לסגור את המסעדה באופן זמני או להרגיל את המסעדה לאיסוף עצמי ומשלוחים