towfiqu-barbhuiya-HNPrWOH2Z8U-unsplash

איך להגדיל מכירות ב-2022: השיטות והכלים לשיפור ההכנסות במסעדה

בעידן הנוכחי, פתיחת עסק זהו צעד עצום ומלא בסיכונים, זאת לאור הנתונים אשר מציגים כי 50% מהעסקים לאחר כמה שנים סוגרים ולצד הרשתות החברתיות שהפכו למשווק הראשי של כל העסקים בעולם, ובענף המזון בפרט. אז מהם הכלים הטובים ביותר לשיווק נכון? ואיך תוכלו למשוך עוד קהל ולהגדיל את המכירות של העסק? כל התשובות במאמר שכאן לפניכם. 

הכל מתחיל במיתוג

אם יש משהו שלמדנו בשנים האחרונות, הוא שהצרכנים בכל העולם אוהבים לרכוש בעיקר ממקומות שבעיניהם נראים בטוחים, טרנדיים ועם קונספט חדשני שמצטלם טוב לסטורי ולפיד (הכי חשוב לקהל הצעיר). ככל שהמסעדה שלכם תצבור יותר לייקים, כניסות, תמונות עם תיוג ומקוריות מאחורי המוצרים, כך תמשכו יותר קהלים אשר מחפשים את הטרנד המודרני הבא באוכל. 

בארץ ישנה כמות מטורפת של מסעדות ובתי קפה, ובכל שנה נפתחים עוד אלפים. אז איך דווקא העסק שלכם הוא זה שיצליח וימשוך כמות לקוחות יוצאת דופן? ובכן, הגיע הזמן שתעבדו על המיתוג שלכם בצורה הנכונה ומיתוג מושלם מתחיל ברעיון המייחד את המסעדה שלכם. 

מיתוג של מסעדה או בית קפה, צריכים לכלול כמה היבטים מרכזיים – אתר, אפליקציה, לוגו בעיצוב מיוחד, תפריט מרשים ומגוון, עיצוב פנים פוטוגני ומרהיב, מיתוג שקיות ובגדי עבודה ועוד, וכל זה בהתאמה אישית לקונספט העומד מאחורי העסק שלכם. המסעדה שלכם צריכה להעביר ללקוחות את החוויה המתאימה, כבר מרגע הכניסה או ההזמנה ועד סיום הארוחה.

לפנות לקהל היעד שלכם באמצעות תוכן רלוונטי

חשיבות התוכן מתחילה כבר באתר שלכם או ברשתות החברתיות, עוד לפני שאתם יוצאים במסרים ופרסומות שיווקיות על מנת למשוך את הקהל הרלוונטי. ישנה משמעות לכל מילה שתהיה כתובה בשלט של העסק, ועד המשפט שיהיה כתוב מתחת לתמונה הראשונה שתבחרו לקדם, בחשבון הפייסבוק של העסק.  

תוכן הוא מעבר למלל, גם התמונות והסרטונים שאתם בוחרים לעלות במדיות השונות ובעיקר באתר הם תוכן קריטי. ככל שתייצרו יותר תוכן מדויק וקריאטיבי, כך תיצרו יותר עניין סביב העסק שלכם. כיום, רוב הלקוחות הפוטנציאליים שלכם יחפשו אתכם קודם ברשתות החברתיות, ורק אולי אחר כך יגשו לגוגל על מנת למצוא אתכם (זאת בתקווה שיש לכם אתר או שהם לא מצאו בינתיים משהו אחר לאכול). 
קהילת הרשתות החברתיות והאינטרנט היא עצומה, כל פוסט שתעלו או קידום עם תוכן מעניין שתעשו, יכול להוביל לחשיפה לא נתפסת של עשרות אלפי צפיות. ואם תעשו את זה נכון, אתם תהפכו להיות הדבר הבא בטרנד האוכל הישראלי. תדאגו שיהיה לכם אתר הזמנות בעיצוב מנצח ואפליקציה קלה לשימוש, עם תכנים מתחדשים אשר מתאימים לאוכלוסייה אליה אתם מכוונים – מכאן הדרך למעלה היא בריצה קלה.

מחשב ונייד שמוצגים בו כלים שיווקים לעסק

הסוד להצלחה – אתר או אפליקציה 

תתפלאו אולי לשמוע, אבל כמה שהמסעדה שלכם תהיה יוקרתית, טעימה ומרשימה, ללא אתר או אפליקציה הלקוחות שלכם לא יזכרו אותה לעוד הרבה זמן. איך זה יכול להיות? ברוכים הבאים לשנת 2022, השנה שבה עסק בלי אתר הוא עסק לא קיים. 

לא רק על מנת שהלקוחות שלכם יוכלו למצוא אתכם, אלא גם בשביל אותם עצלנים שרוצים להזמין בצורה מהירה ונוחה את האוכל אליהם הביתה ולמען אותם מורעבים, שאם רק תקפוץ להם הטבה של 10% הנחה על מנה עיקרית, כעבור כמה דק' הם כבר ינחתו אצלכם במסעדה. 

לא תאמינו כמה ממשק אחד יכול להיות יעיל, לא רק עבור הלקוחות שלכם שרעבים לטכנולוגיה חדשנית ומודרנית, אלא גם בשבילכם. בעזרת אתר או אפליקציית הזמנות, תוכלו להגדיל את המכירות בעסק בקלות ולהיות בשליטה ניהולית מדהימה על כל מה שקורה אצלכם בעסק. 

שתפו פוסט זה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב print
שיתוף ב email

פוסטים קשורים

לקוחה מתלוננת

איך להתמודד עם לקוחות בררנים

"אני יכול לקבל את ההמבורגר שלי בלי עגבניות עם אקסטרה מיונז, גבינה ללא גלוטן ותוודא שזה לא נוגע בשום בוטנים על הדרך". אם יצא לך