תפריט במסעדה

איך לכתוב תפריט מסעדה שיגדיל את המכירות

כמסעדן, התפריט שלך הוא כלי המכירות הכי טוב שלך. אתה יכול ליצור את הקמפיין הכי אפקטיבי שלך אבל כאשר לקוח פוטנציאלי מעוניין בתפריט שלך אתה צריך לתפוס אותו שהוא קורא את התפריט. זו הסיבה שכתיבת תיאורי המנות שלא ניתן לעמוד בפניהם הם המפתח להגברת המכירות והגדלת הרווחים שלך עד 15%. גלה איך לכתוב תפריט למסעדה שלך שיגדיל את המכירות ויבליט אותך מהמתחרים שלך!


1. הוסף למנה את המיקום שבו היא נוצרה

פיצה נפוליטנית. בשר מקובה. לובסטר מיין. התייחסות למיקום הידוע במנה מסויימת או במרכיב בו אתה משתמש במסעדה שלך היא דרך נהדרת להוסיף ערך לתיאורי התפריט שלך ולרמוז על האיכות של המטבח שלך. זהו צעד חשוב מאוד מכיוון ש72% מהסועדים מדרגים את איכות המזון כגורם חשוב בעת בחירת מסעדה.

חשוב לדעת שלא חייב לציין רק מיקומים שהם פופולרים בתפריט שלך. היום אנשים אוהבים לתמוך בעסקים מקומיים. לכן דאגו לכלול את שמות היצרנים מהם אתם מקבלים את המרכיבים בתיאורי המנות שלכם.

הוסף את מיקום המנה אחד מההסברים איך לכתוב תפריט מסעדה

2. עורר את החושים

מה הופך את ההמבורגר שלך לטוב יותר מזה שמגישה המסעדה ממול? האם זו לחמניית הבריוש הרכה או גבינת עזים שמנת שנמסה בפה?

תיאורי מנות חזקות משתמשות בתארים כדי לעורר את חושי הסועדים שקוראים את התפריט. התיאור כל כך פרטני שהמנה הופכת לכל כך חיה שהם יכולים לטעום אותה רק מהקריאה עליה – וזה יגרום להם לרצות את האוכל יותר. פעולה זו תבדיל אותך מהמתחרים שלך שעדין מתארים את המנות שלהם בפשטות כמו " המבורגר הבית".

עוררות חושים באמצעות תפריט המסעדה איך לכתוב תפריט מסעדה שיגדיל את המכירות.

3. שתף את סיפור שלך

על ידי יצירת סיפור מותג מרשים שמוסיף לחוויה ומהדהד ללקוחות שלך. סביר להניח ש55% יבחרו לסעוד במסעדה שלך. לעיתים רבות נאמר בלימודי השיווק שאנשים לא נוטים לבחור בחברות הם בוחרים באנשים אחרים. אחת מהדרכים הכי טובות ליצור פנים למסעדה שלך היא לספר להם את הסיפור שלך.

השתמש בתפריט שלך כהזדמנות לחלוק את התשוקה שלך עם הסועדים שלך. מה נתן לך השראה לפתוח את המסעדה שלך? האם זו הייתה מסורת משפחתית? אולי זו הייתה אהבה לאוכל שהתעוררה מהנסיעות שלך בטיול בעולם? או ממסע ספציפי שעברת.

4. כתוב בפשטות

המפתח לכתיבה מעולה של התפריט הוא לשמור על תיאורי מזון תמציתיים למדי (אידיאלי 140-260 תווים). הפשטות מושכת לקוחות למסעדה שלך כמו דבורים לדבש. 62% מהסועדים מדווחים כי הם ישלמו יותר עבור חוויה פשוטה.

האורחים שלך צריכים להיות מסוגלים להבין מה יש במנה רק על ידי קריאת השם שלה. עם זאת, אם בתפריט שלך יש מאכלים בינלאומיים עם שמות שאנשים לא יכולים לזהות, היה ברור במיוחד בתיאורים לגבי מה כלול בכל מנה. הקפד לא לדלג על המידע החשוב, כגון: כמה רולים מגיעים עם המנה.

5. צור התאמה לניידים

עם הערך המשוער של הזמנה מהאינטרנט דרך הנייד בסה"כ 38 מיליארד דולר בשנת 2020. זה חיוני למסעדנים להציע תפריטים באינטרנט המותאמים לצפייה בניידים, במיוחד מאחר ומגפת הקורונה ממשיכה להניע הזמנות של איסוף עצמי ומשלוחים. גם אם אתם חזרתם להציע שירות סעודה במקום, תפריט באינטרנט יכול לעזור לצמצם את המגע בין הצוות ללקוחות, ורבים מהאורחים שלכם יעריכו את האפשרות של הזמנה דרך הנייד. איך לכתוב תפריט מסעדה באונליין? תוכל ליצור תפריט באינטרנט בחברת "בייט טכנולוגיה" המספקת פתרונות טכנולוגיים לענף המזון ואחד מהפתרונות שלהם הם אתר הזמנות.

זכרו, אנשים קוראים את תפריטי המסעדות באינטרנט באופן שונה מהתפריטים המודפסים, בשל אופי המסכים הניידים הקטנים, כך שתיאורי התפריטים שלכם צריכים להיות מתוכננים לצורך ניווט קל.

6. כלול הצעות מוכרות

הסועדים שלכם בדרך כלל יעבירו 90 שניות בדפדוף בתפריט שלכם לפני שהם יחליטו מה להזמין. כדי להפיק את המרב שיש לך מהזמן שהם מדפדפים בתפריט. נסה להשתמש בטכניקות מכירה צולבות ישירות בתיאורי התפריט שלך כדי להגדיל את המכירות. הצע פריט שישלים את ההזמנה שלהם. לדוגמא, מרגריטה עם מנת הסטייק שלך.

7. בדוק את התפריט לפני ההדפסה

אפילו שגיאות קטנות יותר כמו אות חסרה או סימן פיסוק שלא במקום יכולות להסיח את דעת הסועדים שלך ולהפוך את התפריט שלך למבולגן ולא מקצועי. אמנם זה פחות בעיה לתפריט האינטרנטי שלך מכיוון שאותו תוכל לעדכן במהירות ובקלות. אבל חשוב לקרוא בתשומת לב רבה את גרסת הטיוטה שלך לפני שתדפיס 100 עותקים.

זה תמיד טוב לתת את התפריט לעוד זוג עיניים שיעבור עליו. לכן, מצא את העובד עם העיניים החדות ביותר בצוות ובקש ממנו לעבור על התפריט שלך. אחרת אתה עלול להרוס את תדמית המסעדה שלך רק בגלל השגיאות בכתיבת התפריט שלך.

איך לכתוב תפריט למסעדה עבור על התפריט עם עובד מהצוות שלך

לסיכום,
תפריט המסעדה זה בהחלט כלי שיווקי חשוב שצריך להשקיע בו הרבה מחשבה ותשומת לב לכל הפרטים הקטנים. כדי להגדיל את המכירות וליצור תדמית מרשים למסעדה שלך. המאמר בהחלט יכול לעזור לך לכתוב את תפריט המסעדה שלך בלי טעויות.

שתפו פוסט זה

פוסטים קשורים